Mini us skriver:
Hej alle..
jeg er Idag 37+2 og har indtil videre haft noget af en graviditet. Sygemelding fra job i 4 måneder pga meget slem kvalme, hovedpine og svimmelhed. Gik så direkte på ferie herefter og så på barsel. Havde en god måned uden gener.. Meeeeen nu har jeg så meget væske i kroppen at mine fingre, fødder og lægge gør ondt
ydermere har jeg slemme vejrtrækningsproblemer og er blevet tjekket for blodpropper osv og der er intet at finde, heller ikke astma ..
jeg har slemme smerter i ryggen og da jeg har slidgigt i ryggen har jeg tænkt mig at snakke med min jordemoder om man evt kan løsne hinder eller andet..
er der nogen med erfaringer så del gerne 

Jeg blev sat igang 36+5 pga svær svangerskabsforgiftning..
Jeg havde været indlagt i 2 uger forinden..
JM startede med at mærke indvendigt, jeg var 1,5 finger åben og blød lmhals.. Så lavede hun hindeløsning, og nogle timer efter fik jeg en stikpille.. I løbet af aftenen fik jeg kraftige plukveer/småveer og mens lignende følelse.. Fik noget at sove på, og vågnede 5:35 og skulle tisse , går tilbage i sengen for at sove videre og 6:05 mærker jeg et smæld forneden og det pibler ud med vand, 1 time senere kom veerne med fuld kraft.. 8:30 ca , 4 cm åben køres jeg på fødegangen og afventer epi(skulle jeg have pga ssf) , den fik jeg lagt 9:40 og da den virkede havde jeg det fantastisk! 
13:30 kan jeg igen mærke veerne, men slet ikke så kraftige som om morgenen, og 15:10 får jeg presseveer, 15:20 er min søn ude 
Så jeg har kun positive erfaringer med igangsættelse (endda så længe før termin) 
Anmeld