Nogen med erfaring med igangsætning..?.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2013

Mini us

MissTas skriver:

Hej jeg blev sat i gang på termin pga besværet graviditet og leverpåvirkning. Fik løsnet hinder første gang da jeg var 38+2 uden virkning udover blødning og ømhed. De prøvede så igen da jeg var 39+2, men igen uden held og så blev jeg sat i gang med stikpiller 40+0 hvor jeg fik en kl. 8 om morgenen uden virkning, fik så en igen kl. 15 som hjalp og jeg begyndte at få veer kl. 17. fødte dagen efter kl. 14.36 .. så det er ikke altid luksus at blive sat i gang kan jeg fortælle

Puha nej det kan jeg godt se ikke er luksus. Må nok bare bide det i mig og lade det ske naturligt. Er bare bange for at hun blir påvirket inde i maven fordi jeg stresser over de gener :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2013

MissTas

Mini us skriver:

Puha nej det kan jeg godt se ikke er luksus. Må nok bare bide det i mig og lade det ske naturligt. Er bare bange for at hun blir påvirket inde i maven fordi jeg stresser over de gener :/

ville tale med jordemoder omkring dine frustrationer, så er jeg sikker på at hun kan berolige dig på den ene eller anden måde men fordi det ikke gik godt med min igangsætning, så kan det jo sagtens være anderledes for dig der jeg ville hen, var bare at det ikke altid bliver bedre end det var, ved at blive sat i går, da det kan være en lang og smertefuld process men håber i finder en passende løsning for dig held og lykke

Anmeld

30. oktober 2013

Mor Christa

Hejsa
Jeg blev sat igang da jeg var 38+2 pga bækkenløsning. Det var egentlig lægens forslag, fordi hun var bekymret for om jeg ville kunne klare fødslen hvis jeg gik for mange uger med bækkenløsningen. 

Så efter lægen og jeg havde snakket om det, ringede hun til sygehuset og snakkede med en læge derinde. Jeg fik en tid et par dage efter til tjek på sygehuset, hvor jeg blev scannet for at finde ud af om bebse var stor nok, hvilket han var. Jeg fik derfor en tid 1 uge senere til igangsættelse, hvor jeg gik en enkelt stikpille og så startede fødslen om aftenen

Anmeld

30. oktober 2013

Mini us

MissTas skriver:

ville tale med jordemoder omkring dine frustrationer, så er jeg sikker på at hun kan berolige dig på den ene eller anden måde men fordi det ikke gik godt med min igangsætning, så kan det jo sagtens være anderledes for dig der jeg ville hen, var bare at det ikke altid bliver bedre end det var, ved at blive sat i går, da det kan være en lang og smertefuld process men håber i finder en passende løsning for dig held og lykke

Mange tak skal til samtale med en læge imorgen som så skal tjekke om jeg er moden..?? Ved ikk lige hvorn det foregår..

Er spændt på hvad de siger :/

Anmeld

31. oktober 2013

MissTas

Mini us skriver:

Mange tak skal til samtale med en læge imorgen som så skal tjekke om jeg er moden..?? Ved ikk lige hvorn det foregår..

der mærker de om om din livmodermund er begyndt at komme fremad og hvor blød den er .. Det er en form for gynækologisk undersøgelse hvor lægen mærker dig forneden.. det er hurtigt overstået

Anmeld

1. november 2013

MissTas

Mini us skriver:

Hvad sagde lægen så i går ?

Anmeld

1. november 2013

Mini us

MissTas skriver:

Hvad sagde lægen så i går ?

Jordemoderen undersøgte mig og min livmoderhals var 2 cm og livmodermunden lukket.

lægen ville tilse mig om en uge men det sagde jeg nej til så de sagde mandag.. De lovede mig at jeg mandag vil gå derfra med en dato for igangsættelse.. Så er meget spændt.. Har jo termin d. 17. November så blir spændende om de sætter mig igang i samme uge som jeg er sat t at føde

Anmeld

1. november 2013

MissTas

Mini us skriver:

Jordemoderen undersøgte mig og min livmoderhals var 2 cm og livmodermunden lukket.

lægen ville tilse mig om en uge men det sagde jeg nej til så de sagde mandag.. De lovede mig at jeg mandag vil gå derfra med en dato for igangsættelse.. Så er meget spændt.. Har jo termin d. 17. November så blir spændende om de sætter mig igang i samme uge som jeg er sat t at føde

spændende .. så må du bare vente og se

Anmeld

1. november 2013

Mini us

MissTas skriver:

spændende .. så må du bare vente og se

Meget spændende tak fordi du spurgte ind til det

Anmeld

1. november 2013

l.kjoeller

Mini us skriver:

Hej alle..

jeg er Idag 37+2 og har indtil videre haft noget af en graviditet. Sygemelding fra job i 4 måneder pga meget slem kvalme, hovedpine og svimmelhed. Gik så direkte på ferie herefter og så på barsel. Havde en god måned uden gener.. Meeeeen nu har jeg så meget væske i kroppen at mine fingre, fødder og lægge gør ondt  ydermere har jeg slemme vejrtrækningsproblemer og er blevet tjekket for blodpropper osv og der er intet at finde, heller ikke astma .. 

jeg har slemme smerter i ryggen og da jeg har slidgigt i ryggen har jeg tænkt mig at snakke med min jordemoder om man evt kan løsne hinder eller andet.. 

er der nogen med erfaringer så del gerne

jeg havde en god fødsel via igangsætning MEN ville ikke anbefale det hvis du kan undgå det. mine veer gik nemlig i gang med agressive pille veer (lige så slemme som rigtige veer- kunne ikke mærke forskel) med 3 min mellemrum og gik 22 timer før hun var født  så 22 timer med veer med 3 min mellemrum. fik vestorm. derfor ville jeg nok vælge almen fødsel da man ikke bliver facet ind i det på samme måde. håber du får en fantastisk fødsel uanser 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.