Kris89 skriver:
tusind tak for et rigtig brugbart svar/råd...
jeg må forsøge mig med amning om natten, det er jeg nok for dårlig til og han har nemlig de sidste to nætter tager 6 timer i streg...Så det undre mig egentlig at der slet ikke er mælk i aften, men mon det er fordi jeg ikke er blevet stimuleret de sidste nætter...
jeg har en brystpumpe, så forhåbentlig med nogle timers ro nu, kan der blive lidt ekstra i morgen, så jeg kan begynde at få noget på lager...
jeg skal nok blive bedre til at drikke vand... jeg spiser ekstremt meget, men er nok ikke alt for god til det der med væske.
åh det var super godt at vide at det ikke hjælper han bliver ved at ligge ved brystet.... troede jeg egentlig 

Jeg troede også det var længde, men min sundhedsplejerske fortalte det andet, og det var noget der hjalp... Især i appetit springende..
Der tog jeg bare og sagde idag ammer jeg og intet andet, lå i sengen, så tv når Magnus sov, slappede af, skarpt forfulgt af min 6pk med halvliters danskvand, og hver gang han meldte sig lagde jeg ham til, i den tis han var om at spise..og så var produktionen allergen sat godt op dagen efter...
Hvis nu han snupper 6 timer igen i nat, så se om du kan mande dig op til at malke ud halvvejs, selvom jeg absolut ved at det har man ikke lyst til når man sover.. og melder han sig så ganske kort efter, så har du jo din egenmælk at give, bare i flaske...
Held og lykke med det...
Anmeld