Ja det var jo ikke meningen men...
jeg har syndet.
Efter Jacob havde hængt i mine tomme bryster en times tid kørte jeg i den nærmeste brugsforening og købte en brik MME... Efter han så har slugt 50 ml sover knægten... føj en nat jeg ville have fået hvis jeg ikke havde gjort det...
Ved godt min produktion ikke bliver sat op, når han får MME, men 50 ml nu og så spise igen om 3 timer... det ville blive en LAAANG nat... Men har det nu lidt skidt med at han allerede 3 uger gammel har fået MME, det var jo ikke meningen.
hilsen hende der har det både godt og skidt med hendes beslutning...
Det var da en god ting du gjorde... Du lyttede til dit barn, du lyttede til dig selv og handlede ud fra hvad du mærkede! Super godt gået!
Hvis du gerne vil give en flaske i ny og næ er det en rigtig god idé at købe en brystpumpe og stimulerer mælkeproduktionen med... Og du skal ikke blive forskrækket hvis det ingen mælk kommer, det er bare nedløbsrefleksen der ikke bliver aktiveret på samme måde af en brystpumpe, der kan det hjælpe at slappe helt af og tænke på at amme eller tænke på dit barn, de ting der ellers kan få mælken til at løbe så ubelejligt.. Hehe..
Det tidspunkt hvor mælkeproduktionen stimuleres Aller mest er om natten, så det er vigtigt at have en amning i løbet af natten..
Der er så også meget normalt at man ammer hyppigere om aftenen end om dagen men en times mellemrum f.eks. bebs gør sig klar til natten ved at spise til og mælken er federe om natten..
Det er alfa og omega at du selv får væske og mad nok, man skal drikke afsindig meget når man ammer..
Så kender jeg flere der har haft god erfaring med amme The...
Det var lige alle mine gode råd, jeg døjede ofte med synkende mælkeproduktion pga suttebrikker..
Nåhh ja lige en sidste ting... Det er antallet af annoncer og ikke længden der øger produktionen.... Så hvis du nu ved at bebs tømmer en bryst på 10 min så am ikke længere end det, hold 30 min pause og am om nødvendigt igen...
Anmeld