"barn nr. 4?"
Hej Charlotte
Sagen er at vi ønsker os fire tætte børn og vi er godt på vej, for 2 mdr siden fødte vi vores nr. 3 og jeg er SÅ klar til at lave nr. 4
Vores børn er nu 3, 2 også den lille ny på 2 mdr, hvor vil meget gerne vil lave en mere, tæt på.
MEN ved min sidste fødsel var mit kejsersnit ved at gå op, og nr 3 er derfor født i uge 35
Det samme skete ved nr 2 og fødte i uge 33, så altså 3. gang fik jeg lov at beholde baby i maven lidt længere end 2. fødsel, nr. 1 er ligeledes født ved AKS, dog til alm. termin efter 26 timer med veer.
Jeg har dog fået forskelligt af vide, afhængig af hvem jeg spørger,
Egen læge siger; Slet ikke flere børn til dig!
JM sagde; Kan der ikke gå 2 år inden nr 4?
Sundhedsplejersken har ingen holdning
Og fødselslægen siger; ingen problemer ift. flere børn
.....
Skal jeg bare føle mig egen fornemmelse, eller er det virklig slut med børn for os????
Charlottes svar
Hej Charlotte
Sagen er at vi ønsker os fire tætte børn og vi er godt på vej, for 2 mdr siden fødte vi vores nr. 3 og jeg er SÅ klar til at lave nr. 4
Vores børn er nu 3, 2 også den lille ny på 2 mdr, hvor vil meget gerne vil lave en mere, tæt på.
MEN ved min sidste fødsel var mit kejsersnit ved at gå op, og nr 3 er derfor født i uge 35
Det samme skete ved nr 2 og fødte i uge 33, så altså 3. gang fik jeg lov at beholde baby i maven lidt længere end 2. fødsel, nr. 1 er ligeledes født ved AKS, dog til alm. termin efter 26 timer med veer.
Jeg har dog fået forskelligt af vide, afhængig af hvem jeg spørger,
Egen læge siger; Slet ikke flere børn til dig!
JM sagde; Kan der ikke gå 2 år inden nr 4?
Sundhedsplejersken har ingen holdning
Og fødselslægen siger; ingen problemer ift. flere børn
.....
Skal jeg bare føle mig egen fornemmelse, eller er det virklig slut med børn for
En kvinde/familie der mister et barn – hvad enten det sker før eller efter fødslen – bliver ramt af et tab der implicerer alle lag af personligheden, parforholdet og troen på fremtiden.Charlotte tilbyder at give erfaren og kvalificeret støtte til at bearbejde de vanskelige følelser der er knyttet til alle tab – og især når det er et barn man mister.
Se Charlottes hjemmeside: Grumme.dk