hjælp min hund fælder ekstramt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2013

anna111

Profilbillede for anna111
baby012 skriver:

Til dyrlægen med jer og få testet for allergi.. 

Går ud fra der er rottweiler i ham? Eller han er måske ren? 

De har rigtig nemt ved at udvikle allergi, min svogers to har det  

det er så ubehageligt for dem, hvis ikke de får det rigtige fodder, (hestekød & kartofler) 

det nok ikke det, men sandsynligheden er der. 

jeg havde problemer med at han slikkede hold på sine poter og krassede sig meget så vi fik ham testet ved dyrelægen med blodprøver og han har husstøvmidde allergi og det får han piller for hver gang han begyner at slikke hold og så får han ofte bad med klorheksedin (staves) schampoo fra dyrlægen
og han reagerede ikke på oksekød eller noget af det andet så tror ikke det kan være det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

baby012

anna111 skriver:

jeg havde problemer med at han slikkede hold på sine poter og krassede sig meget så vi fik ham testet ved dyrelægen med blodprøver og han har husstøvmidde allergi og det får han piller for hver gang han begyner at slikke hold og så får han ofte bad med klorheksedin (staves) schampoo fra dyrlægen
og han reagerede ikke på oksekød eller noget af det andet så tror ikke det kan være det

Det her kom også pludseligt, da de var 4,5 år gammel .. 

Tror det er værd at få testet. 

Anmeld

27. oktober 2013

anna111

baby012 skriver:

Det her kom også pludseligt, da de var 4,5 år gammel .. 

Tror det er værd at få testet. 

det er kun lidt over et halvt år siden han blev testet sidst og det var sindsyg dyrt tror det løb op i over 2000kr og det har jeg ikke råd til lige forløbig igen slet ikke når vi står og skal have købt en masse baby udstyr dyrelægen sagde til mig at hun vil anbefalde mig at købe deres dyre hundefoder mod at han fælder men det er jo noget med 600kr for en sæk og det har vi over hovet ikke råd til

Anmeld

27. oktober 2013

baby012

anna111 skriver:

det er kun lidt over et halvt år siden han blev testet sidst og det var sindsyg dyrt tror det løb op i over 2000kr og det har jeg ikke råd til lige forløbig igen slet ikke når vi står og skal have købt en masse baby udstyr dyrelægen sagde til mig at hun vil anbefalde mig at købe deres dyre hundefoder mod at han fælder men det er jo noget med 600kr for en sæk og det har vi over hovet ikke råd til

Tja, her kom det over to måneder, hvor pelsen simpelthen bare fældede i totter.. Og de var så utilpas, det er synd for hunden den skal gå med det hvis det er det......

kan i ikke låne penge til det af familie? Har i ikke forsikring på ham? 

jeg ville få styr på det inden baby kom. 

Anmeld

27. oktober 2013

Chris86

Godt foder og evt lakseolie køb det i avifauna, det meget billigere!

Anmeld

27. oktober 2013

anna111

baby012 skriver:

Tja, her kom det over to måneder, hvor pelsen simpelthen bare fældede i totter.. Og de var så utilpas, det er synd for hunden den skal gå med det hvis det er det......

kan i ikke låne penge til det af familie? Har i ikke forsikring på ham? 

jeg ville få styr på det inden baby kom. 

ville da osse 100% få det undersøgt vis jeg kunne se han var utilpas og vis han fældede i totter men det har været sådan her altid tid hvor han fælder meget og han er nu både veltilpas spiser meget og nyder livet
de eneste det påvirker er jo så mig og kæresten
og jo har forsikring på ham men det er kun vis han ødelægger andres ting det er sindsygt dyrt at skulle have på ham til midercin og dyrelæge besøg

og nej familien har heller ikke masser af penge

Anmeld

27. oktober 2013

Savannah

Vi har en furminator til vores, genialt redskab :-)

Anmeld

27. oktober 2013

Faith

Alfa omega for en hunds velbefindende er altså foderet! Jeg ville aldrig give min hund det billige foder fra supermarkedet (no offence).

Vil næsten lægge hovedet på blokken og sige at du får en meget "gladere", kvikkere og smukkere (pelsen) hund hvis du ofrer et godt foder på den. Du kan sagtens finde et ordentligt foder der ikke koster det hvide ud af øjnene.

Anmeld

27. oktober 2013

anna111

Chris86 skriver:

Godt foder og evt lakseolie køb det i avifauna, det meget billigere!

tak har fundet en foder på den side du anbefalder som jeg vil prøve til ham

Anmeld

27. oktober 2013

LilleChelle

Som Faith siger, så ville jeg heller ALDRIG købe billig foder til vores hund. Vi spiser jo heller ikke dårlig mad  

- Find noget kvalitetsfoder. 

Hårdt men sandt - har man ikke penge til at give hunden det den har brug for, bør man måske overveje om det er det rigtige at have den. En hund har ikke valgt dens hjem, og skal derfor ikke lide under dårlig økonomi. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.