Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
mht hvis du gerne vil bibeholde yoghurt men I hver især har forskellig smag så brug frugtstykker i 
Køb en neutral på 1kg yoghurt til 10 kr (hvilket de ofte er på tilbud til de forskellige mærker) og så enten blend (til f.eks. børn der ikke sys om stykker i maden) eller skær i små stykker frugt og put i...
vores søn spiser yoghurt til morgenmad da det er den eneste måde vi kan holde ham fri for Movicol lige nu.. han får Cheerios i for at give fibrene til morgenmåltidet... Cheerios plejer vi at købe til MAX 30 kr. for den med 60% ekstra i når de er på tilbud...
Prøvesmag de forskellige mærker allesammen og find en I alle siger smager ok... der er nemlig meget stor forskel på yoghurt...
og mht havregryn overvej at købe grovvalset og så kom en tsk fuld mørk sirup på i stedet for sukker... smager himmelskt
eller bland det selv med rosiner eller bananstykker eller anden frugt... jeg er ikke ligefrem selv fan af havregryn men når pengene er løbet tør så kan jeg få det spist ved at putte rosiner på og hvis jeg har nødder hjemme så også lidt af dem...
hvis du vil lave havregrød (smager igen himmelskt med sirup fremfor sukker
) så er finvalset havregryn bedst men til spisning uden tilberedning er grovvalset bedst...
og igen der er stor smagsforskel på mærkerne så find den I bedst kan lide og køb når der er tilbud... hvis det står tørt så er det praktisk taget uden holdbarhed.... har i vhert fald selv spist det efter mere end 1 år åbent og udover holdbarhed uden der var noget galt med det... 
og frugt idag kan købes igen på tilbud til næsten ingen penge for større mængder... f.eks. fandt vi i sidste uge en bakke med 8 Pink lady æbler til 25 kr.... 
Anmeld