Er jeg ved og miste min lille spire?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2013

Amanda-P

BabyDrømme23 skriver:

Håber også det bedste for dig 

Man bliver så mega hurtigt bekymret og bange for at noget er galt. Kender godt den følelse. Jeg blev ikke helt rolig og fattede det rigtig først da jeg rent faktisk var til NF  

Ja sådan får jeg det sikkert også Hvis jeg da når så langt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

Manna

Amanda-P skriver:

Hej med jer!
Jeg er lige ved og få et nervesammenbrud her
Jeg er gravid 4+5 og testede positiv da jeg var 4+0.
Jeg har læst at mængden af hcg øges og teststregen derfor bliver tydeligere med tiden. Jeg vælger så at teste i går til aften med en Valmed test, og den viser bare nærmest ingenting! Jeg overbeviser mig selv om, at det nok er bedre med morgenurin og tester derfor her til morgen - og den kan man næsten heller ikke se!! Jeg får helt ondt i maven og køber en test fra Apoteket efter arbejde, da jeg har hørt blandet om Valmed testene. Jeg har lige testet og den er lidt tydeligere end de 2 andre, men stadige mindre tydelige end mine 4+0 og 4+1 tests. Det forstår jeg ingenting af?! Hvorfor i alverden bliver teststregen svagere?? Er der nogen der har prøvet noget lignende?
De eneste graviditetssymtomer jeg har er en smule brystspændinger, og det gør altså heller ikke nervøsiteten mindre! De forrige dage har jeg mærket lidt til de såkaldte ligamentsmerter, men der har intet været i dag. Om det er godt eller skidt aner jeg ikke..
Jeg skal til 1. lægeundersøgelse på onsdag.
Burde jeg kontakte min læge?

Øv bøv følelse jeg går med

Hej Amanda

Tør man spørge hvordan det gik?

Manna

Anmeld

2. november 2013

Kløver

Tænker også hvordan det går dig

Anmeld

2. november 2013

Lilje82

10. november 2013

Amanda-P

Det gik rigtig dårligt!
Jeg begyndte at få mavesmerter i sidste uge og begyndte at bløde. Det endte med at jeg aborterede

Anmeld

10. november 2013

Kløver

Amanda-P skriver:

Det gik rigtig dårligt!
Jeg begyndte at få mavesmerter i sidste uge og begyndte at bløde. Det endte med at jeg aborterede

Åh nej, det er jeg ked af afhøre

Anmeld

10. november 2013

Babydrøm

Amanda-P skriver:

Det gik rigtig dårligt!

Det gør mig ondt 

Anmeld

11. november 2013

Lilje82

Amanda-P skriver:

Det gik rigtig dårligt!

Det er jeg ked af at høre

Anmeld

11. november 2013

MorVita

ØV.... Det var synd! Håber der snart ligger en lille ny spunk og svømmer rundt i din mave.... 

Kram

Anmeld

11. november 2013

Rødhætte

Amanda-P skriver:

Det gik rigtig dårligt!

Det gør mig ondt at høre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.