Er jeg ved og miste min lille spire?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2013

Amanda-P

Som andre skriver, kan det betyde begge dele. Nogle er langsomme til at danne hcg, og det kan forklare, hvorfor dine tests ser ud som de gør.
Det kan desværre også betyde, at fosteret ikke udvikler sig, eller ikke sidder i livmoderen.

Jeg selv har kun dårlige erfaringer med tests uden udvikling. Første gang var det en graviditet udenfor livmoderen, og anden og tredje gang ordnede kroppen det selv.

for at alt er ok

Hold da op, du har simpelthen oplevet det hele 3 gang?!
Hvor uheldig kan man lige være..

Tusind tak Jeg håber virkelig også, at det bare er mit hcg der driller! Lige nu er jeg i syv sind! På de erfaringer, der er blevet delt her, virker det lidt 50/50, så ved ikke lige hvilket ben jeg skal stå på.
Men jeg må nok bare slå koldt vand i blodet og glæde mig over mine trods alt positive tests!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2013

Amanda-P

1Mommy2Be skriver:

Derfor skal man holde sig fra sådan noget læsestof de første mange uger, det er alt for tit der opstår unødig bekymring! 

Jeg kan altså heller ikke teste positiv længere skal det lige siges 

Jeg har gået og tænkt præcis det samme og går og slår mig selv i hovedet over det nu!! Det er så dumt..

Anmeld

24. oktober 2013

L&V

Amanda-P skriver:

Det var da helt vildt, at det gik så stærkt! Sikke en overraskelse

Svarer også lige på det andet her i samme besked

Puha, øv sikke en dårlig oplevelse Risikoen for at opleve det samme er forhåbentlig ikke særlig stor !

Ja ret vildt. man gik og var ked af det og wupti sku man være glad. Nej forhåbentligt ik men nu har vi 2unger med 2års mellemrum så det må være nok for nu

Anmeld

24. oktober 2013

Amanda-P

Månsson skriver:

Ja ret vildt. man gik og var ked af det og wupti sku man være glad. Nej forhåbentligt ik men nu har vi 2unger med 2års mellemrum så det må være nok for nu

Ja kunne forestille mig, at det er noget af en humør-omstilling man lige skal have gang i

Anmeld

24. oktober 2013

L&V

Amanda-P skriver:

Ja kunne forestille mig, at det er noget af en humør-omstilling man lige skal have gang i

Ja helt vildt.

Men super skønt der kom sådan en lækker lille basse ud af det

Anmeld

24. oktober 2013

Anonym101

Amanda-P skriver:

Jeg har gået og tænkt præcis det samme og går og slår mig selv i hovedet over det nu!! Det er så dumt..

Jeg gjorde det også i starten selvom jeg blev advaret i mod det og det tog så hårdt på mig for blev simpelthen så bekymret, at det ødelagde de dage det var i min graviditet 

Heldigvis er det hele 95% af alle graviditeter der går godt og jeg er sikker på det gør din også! 

Anmeld

24. oktober 2013

Karla

Amanda-P skriver:

Hold da op, du har simpelthen oplevet det hele 3 gang?!
Hvor uheldig kan man lige være..

Tusind tak Jeg håber virkelig også, at det bare er mit hcg der driller! Lige nu er jeg i syv sind! På de erfaringer, der er blevet delt her, virker det lidt 50/50, så ved ikke lige hvilket ben jeg skal stå på.
Men jeg må nok bare slå koldt vand i blodet og glæde mig over mine trods alt positive tests!

Ja, det var bestemt heller ikke sjovt.
Men heldigvis sidder jeg nu med en livlig lille pige i maven og har termin om 36 dage

Ja, det kan gå begge veje. Men det lyder som en god idé. Lige nu har du positive tests, og så er du gravid så er det bare at krydse fingre for, at det er en lille stærk spire der hænger ved

Anmeld

24. oktober 2013

Amanda-P

1Mommy2Be skriver:

Jeg gjorde det også i starten selvom jeg blev advaret i mod det og det tog så hårdt på mig for blev simpelthen så bekymret, at det ødelagde de dage det var i min graviditet 

Heldigvis er det hele 95% af alle graviditeter der går godt og jeg er sikker på det gør din også! 

Ja det gør nemlig det samme på mig. Jeg tror også bare, at jeg skal lægge alt den her læsning på hylden og bare nyde min forhåbentlig problemfrie graviditet

Anmeld

24. oktober 2013

Amanda-P

Karla skriver:

Ja, det var bestemt heller ikke sjovt.
Men heldigvis sidder jeg nu med en livlig lille pige i maven og har termin om 36 dage

Ja, det kan gå begge veje. Men det lyder som en god idé. Lige nu har du positive tests, og så er du gravid så er det bare at krydse fingre for, at det er en lille stærk spire der hænger ved

Det var da dejligt at det lykkedes til sidst! Stort tillykke med den lille i maven!

Tusind tak for de opmuntrende ord

Anmeld

24. oktober 2013

BabyDrømme23

Amanda-P skriver:

Jeg håber også bare at det er mig, der går og bliver unødvendigt bekymret.
Jeg håber virkelig at alt er som det skal være, på trods af de dumme test og manglende symptomer. Og det er selvfølgelig heller ikke alle der får samtlige symptomer, men det havde bare været rart lige at blive bekræftet i at jeg rent faktisk er gravid

Jeg stopper med at teste NU, og så må de næste dage gerne gå lynhurtigt, så jeg kan komme til lægen og få vished!

Tak for svar

Håber også det bedste for dig 

Man bliver så mega hurtigt bekymret og bange for at noget er galt. Kender godt den følelse. Jeg blev ikke helt rolig og fattede det rigtig først da jeg rent faktisk var til NF  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.