Er jeg ved og miste min lille spire?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2013

Amanda-P

M_V skriver:

Først får du lige en 

Jeg har en datter på 13 uger OG JEG fik aldrig en meget tydelig streg, og jeg testede positivt 3+3 svagt. 5+0 testede jeg igen ca. Og der var den ikke tydeligere tværtimod, så prøv at slappe af, dine test er positive, og om de er svage eller ej, den er der 

ps. Jeg havde ingen symptomer næsten kun træthed, lidt ømme bryster og ligamentsmerter i den ene side, men symptomerne kom først 5-6+

Tak for en super positiv besked

Sådan som du beskriver det, lyder bare rigtig meget som jeg har det nu! Så jeg ligger testeriet på hylden og prøver at nyde mine ellers fine tests .. Og håber på en god dag på onsdag hos lægen!

Tusind tak for svar og tillykke med din lille datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2013

Amanda-P

Månsson skriver:

Det ka betyde dett men det er ik sikkert. For mit vedkommende gjorde det desværre.

Det er jeg ked af at høre
Fik du det bekræftet hos lægen eller kom din menstruation pludselig? Håber det er okay, at jeg spørger

Anmeld

24. oktober 2013

L&V

Amanda-P skriver:

Det er jeg ked af at høre
Fik du det bekræftet hos lægen eller kom din menstruation pludselig? Håber det er okay, at jeg spørger

Det er helt ok du spørger bare løs.

Jeg fik mange smerter og begyndte at bløde og de troede det var en gul så blev scannet og de ku se den var gået til. Havde fået bekræftet graviditeten ved lægen.
Det var i september 12 og nu sidder jeg her med en lille basse fra juli 13

Anmeld

24. oktober 2013

Amanda-P

Månsson skriver:

Jeg fik mange smerter og begyndte at bløde og de troede det var en gul så blev scannet og de ku se den var gået til. Havde fået bekræftet graviditeten ved lægen.

Puha da!
Så man kan ikke engang føle sig for sikker efter en bekræftelse til 1. lægebesøg Man skal nok bare indstille sig på, at man aldrig kan være sikker før de første 12 uger hvertfald er gået desværre..

Men hvor dejligt for jer, at du blev gravid igen forholdsvis tidligt

Anmeld

24. oktober 2013

Amanda-P

Månsson skriver:

Havde du egentlig haft nogle symtomer eller bange anelse om at den måske ville gå til før du havde været ved lægen?

Anmeld

24. oktober 2013

L&V

Amanda-P skriver:

Puha da!
Så man kan ikke engang føle sig for sikker efter en bekræftelse til 1. lægebesøg Man skal nok bare indstille sig på, at man aldrig kan være sikker før de første 12 uger hvertfald er gået desværre..

Men hvor dejligt for jer, at du blev gravid igen forholdsvis tidligt

Nej for det er jo stadig så tidligt der.. Det var meget underligt Vi blev fuldt med hcg blodprøver og havde det godt nok lidt skidt men havde ik haft mens så ku jo ik være gravid igen efter så få uger men så steg hcg ligepludseligt og ja så måtte jeg jo til scanning og der var han

Anmeld

24. oktober 2013

L&V

Amanda-P skriver:

Havde du egentlig haft nogle symtomer eller bange anelse om at den måske ville gå til før du havde været ved lægen?

Altså jeg gik bare ned for at få det bekræftet for sådan er det ved min læge og så nogle uger efter fik jeg smadder ondt efter en træls episode på arbejde og da jeg så kom hjem blev det værre og værre og endte så på skadestuen hvor de så scannede osv

Anmeld

24. oktober 2013

Karla

Amanda-P skriver:

Hej med jer!
Jeg er lige ved og få et nervesammenbrud her
Jeg er gravid 4+5 og testede positiv da jeg var 4+0.
Jeg har læst at mængden af hcg øges og teststregen derfor bliver tydeligere med tiden. Jeg vælger så at teste i går til aften med en Valmed test, og den viser bare nærmest ingenting! Jeg overbeviser mig selv om, at det nok er bedre med morgenurin og tester derfor her til morgen - og den kan man næsten heller ikke se!! Jeg får helt ondt i maven og køber en test fra Apoteket efter arbejde, da jeg har hørt blandet om Valmed testene. Jeg har lige testet og den er lidt tydeligere end de 2 andre, men stadige mindre tydelige end mine 4+0 og 4+1 tests. Det forstår jeg ingenting af?! Hvorfor i alverden bliver teststregen svagere?? Er der nogen der har prøvet noget lignende?
De eneste graviditetssymtomer jeg har er en smule brystspændinger, og det gør altså heller ikke nervøsiteten mindre! De forrige dage har jeg mærket lidt til de såkaldte ligamentsmerter, men der har intet været i dag. Om det er godt eller skidt aner jeg ikke..
Jeg skal til 1. lægeundersøgelse på onsdag.
Burde jeg kontakte min læge?

Øv bøv følelse jeg går med

Som andre skriver, kan det betyde begge dele. Nogle er langsomme til at danne hcg, og det kan forklare, hvorfor dine tests ser ud som de gør.
Det kan desværre også betyde, at fosteret ikke udvikler sig, eller ikke sidder i livmoderen.

Jeg selv har kun dårlige erfaringer med tests uden udvikling. Første gang var det en graviditet udenfor livmoderen, og anden og tredje gang ordnede kroppen det selv.

for at alt er ok

Anmeld

24. oktober 2013

Amanda-P

Månsson skriver:

Nej for det er jo stadig så tidligt der.. Det var meget underligt Vi blev fuldt med hcg blodprøver og havde det godt nok lidt skidt men havde ik haft mens så ku jo ik være gravid igen efter så få uger men så steg hcg ligepludseligt og ja så måtte jeg jo til scanning og der var han

Det var da helt vildt, at det gik så stærkt! Sikke en overraskelse

Svarer også lige på det andet her i samme besked

Puha, øv sikke en dårlig oplevelse Risikoen for at opleve det samme er forhåbentlig ikke særlig stor !

Anmeld

24. oktober 2013

Anonym101

Amanda-P skriver:

Hej med jer!
Jeg er lige ved og få et nervesammenbrud her
Jeg er gravid 4+5 og testede positiv da jeg var 4+0.
Jeg har læst at mængden af hcg øges og teststregen derfor bliver tydeligere med tiden. Jeg vælger så at teste i går til aften med en Valmed test, og den viser bare nærmest ingenting! Jeg overbeviser mig selv om, at det nok er bedre med morgenurin og tester derfor her til morgen - og den kan man næsten heller ikke se!! Jeg får helt ondt i maven og køber en test fra Apoteket efter arbejde, da jeg har hørt blandet om Valmed testene. Jeg har lige testet og den er lidt tydeligere end de 2 andre, men stadige mindre tydelige end mine 4+0 og 4+1 tests. Det forstår jeg ingenting af?! Hvorfor i alverden bliver teststregen svagere?? Er der nogen der har prøvet noget lignende?
De eneste graviditetssymtomer jeg har er en smule brystspændinger, og det gør altså heller ikke nervøsiteten mindre! De forrige dage har jeg mærket lidt til de såkaldte ligamentsmerter, men der har intet været i dag. Om det er godt eller skidt aner jeg ikke..
Jeg skal til 1. lægeundersøgelse på onsdag.
Burde jeg kontakte min læge?

Øv bøv følelse jeg går med

Derfor skal man holde sig fra sådan noget læsestof de første mange uger, det er alt for tit der opstår unødig bekymring! 

Jeg kan altså heller ikke teste positiv længere skal det lige siges 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.