Amanda-P skriver:
Hej med jer!
Jeg er lige ved og få et nervesammenbrud her
Jeg er gravid 4+5 og testede positiv da jeg var 4+0.
Jeg har læst at mængden af hcg øges og teststregen derfor bliver tydeligere med tiden. Jeg vælger så at teste i går til aften med en Valmed test, og den viser bare nærmest ingenting!
Jeg overbeviser mig selv om, at det nok er bedre med morgenurin og tester derfor her til morgen - og den kan man næsten heller ikke se!! Jeg får helt ondt i maven og køber en test fra Apoteket efter arbejde, da jeg har hørt blandet om Valmed testene. Jeg har lige testet og den er lidt tydeligere end de 2 andre, men stadige mindre tydelige end mine 4+0 og 4+1 tests. Det forstår jeg ingenting af?! Hvorfor i alverden bliver teststregen svagere?? Er der nogen der har prøvet noget lignende?
De eneste graviditetssymtomer jeg har er en smule brystspændinger, og det gør altså heller ikke nervøsiteten mindre!
De forrige dage har jeg mærket lidt til de såkaldte ligamentsmerter, men der har intet været i dag. Om det er godt eller skidt aner jeg ikke..
Jeg skal til 1. lægeundersøgelse på onsdag.
Burde jeg kontakte min læge?
Øv bøv følelse jeg går med 
Som andre skriver, kan det betyde begge dele. Nogle er langsomme til at danne hcg, og det kan forklare, hvorfor dine tests ser ud som de gør.
Det kan desværre også betyde, at fosteret ikke udvikler sig, eller ikke sidder i livmoderen.
Jeg selv har kun dårlige erfaringer med tests uden udvikling. Første gang var det en graviditet udenfor livmoderen, og anden og tredje gang ordnede kroppen det selv.

for at alt er ok
Anmeld