Ved jeres børn hvem de er???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2009

Juniors mor

Julie har et lille fotoalbum med billeder af familiemedlemmer og venner -og det er hendes bedste bog! Hun elsker at kigge i den, og har helt styr på navnene (alle er ikke korrekt udtalt, men vi forstår hvad hun siger....)
Hun er helt klar over at hun hedder Julie og omtaler også sig selv som "Hulie" - hun går tit og synger "Huie, hulie, hulie-hulie-hulie yeah!" "moar,moar, moar-moar-moar yeah!" og herefter alle de andre navne hun kender.......det var vist et sidespring

Hun eeeeelsker at se sig selv i spejlet - hun står hver dag længe og kigger på sig selv, laver ansigter, danser osv.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

ivfmarie

Arrghhh .. endnu engang bliver jeg bekræftet i at Malte er en neanderthaler...

Til gengæld kokser hun stadig rundt i dig/du/din og mig/jeg/min. Dig/du/din bruger hun om sig selv - hvilket gør tingene en anelse forvirrende en gang i mellem
Baaah.. Malte kan skrige i forskellige tonelejer....

Stella eeeeeeelsker bare at se sig selv i spejlet og sidder gerne og laver Arto-mund og tager sig til håret

Hmmm... Malte gør hvad han kan for at rykke spejlet ned...

- hun går tit og synger "Huie, hulie, hulie-hulie-hulie yeah!" "moar,moar, moar-moar-moar yeah!" og herefter alle de andre navne hun kender.......det var vist et sidespring

Og igen... Malte kan skrige i flere tonelejer...

Jeg hørte en dag, vi var på stranden, hvor Signe havde mødt en pige, der spurgte hvad hun hed: Signe! sagde hun hørt og pegede på sig selv. Det var jeg ret imponeret over.

Vildt.. Malte havde nok rykket pigen i håret ...

Tilgengeæld har han lige "slået" Freja i puslespil (og nu var det rigtigt nok, slået i, og ikke med!) Han er super skrap ifht hende til det der med klodser, og brikker putte-kasser o.lign.

Marie

Anmeld

24. juli 2009

Bamseboet :D

Mille har i lang lang tid brugt sit navn.
fx siger hun : " Mille føssedá, Mille ha gave..."  " Milles tjuur" osv osv
og når vi kikker billeder ( det gør vi tit) så kan hun også alle navnene..
en anden skæg ting er når hun ser en ELG... så siger hun mormor... ( mormor er STOR samler på diverse elg ting... )

Anmeld

24. juli 2009

Monica

ivfmarie skriver:

Tilgengeæld har han lige "slået" Freja i puslespil (og nu var det rigtigt nok, slået i, og ikke med!) Han er super skrap ifht hende til det der med klodser, og brikker putte-kasser o.lign.

Marie

Du er bare for sjov..

Gustav er fuldstændig klar over hvem han er... SIger sit navn heeeele tiden, ellers dudav.... Og på billeder af ham selv siger han "mig" eller "dudav".... Men nu har vi også pænt mange billeder af ham på computeren...

Moni, der synes at Malte er en rigtig dreng...

Anmeld

24. juli 2009

Juniors mor

ivfmarie skriver:

Marie

LOL!!!
Du er for sjov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.