om Emil ved hvem han er ved jeg ikke..
men hvis vi spørger ham hvad han hedder siger han "miil" og hvis han ser billeder /video af sig selv siger han også "miil"
men mere har jeg ikke observeret om han ved hvem han selv er.
jeg havde besøg af en veninde i mandags og hendes søn Bertram som blev 2 i juni.. må virkelig være et klogt barn.. i hvert i forhold til Emil.. haha
men jeg siger jer han kunne snakke, han sammensatte sætninger på 10 ord og derover. fx "mor jeg kan ikke lide denne her, den er sur" eller " mor du skal komme herop til mig og lege" osv osv i den dur... jeg siger jer at jeg var alligevel måløs.
Jeg synes jo at Emil er langt fremme i sit sprog, men det er mest sætninger på 3-4 ord. Han har jo også en søster der knævrer derudaf.. modsat min nevø som kun kan sige enkelte ord og slet ikke noget i sætninger og han er også fra juni og ene barn som ham Bertram.. nå men det jeg ville frem til var at jeg er sikker på han var helt sikker på hvem han selv var..

sorry det var lige en historie om en helt 3 person.. Den med spejlet ved jeg faktisk ikke Marie.. vi har vist aldrig prøvet at spørge Emil om han ved hvem der er derinde..
Anmeld