Undersøgelser med eller uden partner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2013

et-ønske

Charliepar skriver:

Tager I til undersøgelser hos læge og jordemoder med den kommende far?

Jeg er bare nysgerrig, da min kæreste selv har ytret ønske om at være med til det vigtige - om noget er vigtigere end andet, ved jeg så ikke lige 

Min mand tager med til scanninger, og måske først besøg ved jm

Jeg har ikke behov for at han deltager i andet. Synes lægebesøg er for mig og min krop.

Vil hellere at han bruger ferie og afspadsering på at holde fri med mig og børnene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2013

BabyDrømme23

Charliepar skriver:

Jeg er bare nysgerrig, da min kæreste selv har ytret ønske om at være med til det vigtige - om noget er vigtigere end andet, ved jeg så ikke lige 

Her har min kæreste været med til 1 lægeundersøgelse da vandrejournal, blodprøver var lavet han var ikke med til 2 lægeundersøgelse, det var ikke så vigtigt syntes vi. så har han været med til 1, 2 jordmoderbesøg og han kommer også med til 3 jordmoderbesøg, mest fordi vi synes han også skal møde min anden jordmoder. Er i kendt jordmoderordning hvor jeg har to Til 2 jordmoderbesøg kunne han lige så godt have været hjemme fordi der blev ikke lavet/snakket særlig meget. 

Så de kommende jordmoderbesøg da kommer han med hvis han har lydt til det  

Men vi skal til fødselsforberedelse om en måneds tid, da tror jeg han kommer med, der er 3 gange vi skal.

Og så har han selvfølgelig også været med til NF og MD scanningerne

Jeg er første gangs gravid er 29+5  

Anmeld

22. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Min kæreste var med til det hele. Det er også vores første og det hele var jo nyt og spændende fos os begge to
Men læge er knap så spændende for manden måske. Jordemorbesøg kunne min kæreste godt lide da man jo fik lov til at høre den lilles hjerteslag. Og scanningerne var selvfølgelig det mest spændende

Anmeld

22. oktober 2013

modesty

Charliepar skriver:

Min mand var med til alt. 

Anmeld

22. oktober 2013

Kløver

Charliepar skriver:

Ved første graviditet var han med ved 1 jm besøg men at tage fri til de undersøgelser var lige gyldigt, så han har derudover kun været med til scanningerne og så de scanninger vi selv købte

Anmeld

22. oktober 2013

Mie89

Vi er begge studerende, så her vil min kæreste med til alle undersøgelser/samtaler/scanninger osv Han mister jo ikke løn på det, og vil rigtig gerne med da han synes det er rigtig spændende  Og jeg elsker at have ham med - det er en dejlig støtte, og så kan han jo også få svar på sine spørgsmål 

Anmeld

23. oktober 2013

Trekløver(:

Min mand var med til nf, md og 3D scanning. 

Han var med til alle JM besøg. Lægebesøgene klarede jeg selv.

Jeg havde min mor med til kønsscanning.    

Anmeld

23. oktober 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min mand var kun med til den 1. jordmoderbesøg og til alle scanninger, da det er spild af tid, at han skulle med til de andre samtaler. Det galt for begge børn

Anmeld

23. oktober 2013

Sisse Vinther

Charliepar skriver:

Min kæreste vil også med til det vigtigste.
Jeg har så sagt at jordemoder nok er meget at tage fri fra arbejde for, men han vil gerne med til skanninger og undersøgelser osv.

Anmeld

23. oktober 2013

Christabelle

Min kæreste har været med til alt det der har været mulighed for. Han har en fast ugentlig fridag så jeg har sørget for at ligge lægebesøg, scanninger osv den dag. Han har været med til 2 lægebesøg, 4 scanninger (TS, NF, kønsscanning og MD), glukosebelastning og fødselsforberedelsesforedrag. I morgen skal jeg til 5. JMbesøg hvor vi får en scanning, da vi skal se om hun ligger den rigtige vej, og der skal han også med.
De øvrige JMbesøg har ligget dage hvor han ikke har haft fri.
Han har selv ytret ønske om at være med til alle tingene. Intet er blevet påduttet ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.