Undersøgelser med eller uden partner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.951 visninger
33 svar
3 synes godt om
22. oktober 2013

Papillon

Tager I til undersøgelser hos læge og jordemoder med den kommende far?

Jeg er bare nysgerrig, da min kæreste selv har ytret ønske om at være med til det vigtige - om noget er vigtigere end andet, ved jeg så ikke lige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2013

Malene76

Charliepar skriver:

Jeg er bare nysgerrig, da min kæreste selv har ytret ønske om at være med til det vigtige - om noget er vigtigere end andet, ved jeg så ikke lige 

Det var lidt forskelligt. Nogle gange var han med og andre gange gjorde jeg det selv.  Min mand synes også det var spændende at være med.

KH Malene

Anmeld

22. oktober 2013

L&V

Charliepar skriver:

Min mand var kun med til scanninger læge og jordemoder ville han ik få det helt store ud af at være med til så syntes det ville være spild af fri timer

Anmeld

22. oktober 2013

Babiesontheway

Charliepar skriver:

Ja her har min kæreste været med til alle undersøgelser udover 2 lægebesøg hvor arbejdet kom i vejen da vi var på vej der ned 

Anmeld

22. oktober 2013

SomViSerDet

Min mand var med til scanninger og en undersøgelse hos jordemoderen. Og så var han med til diverse fødselsforberedelse. 

Vil dog mene at lægebesøg og jordemoder besøg er spild af mandens tid. Der sker altså ikke det vilde. 

Anmeld

22. oktober 2013

lineog4

Kun til scanninger - det var for "dyrt" at holde fri til alle undersøgelser.  Har også taget et par skanninger selv i de to sidste graviditeter for der  blev jeg scanner oftere. 

Kunne godt have ønsket mig han havde været mere på, men så var han det tilgænglig fra det øjeblik de kom ud og er verdens bedste far 

Dog vil sige, selv jeg kedede mig til jordemoder og læge undersøgelser og syntes det var lidt spild af tid, så....

Anmeld

22. oktober 2013

Aabye

Charliepar skriver:

Min bedre halvdel har været med til ALLE undersøgelserne.. Undtagen glukose belastningerne.. :p 

Anmeld

22. oktober 2013

Menne

Min mand har været med til scanningerne, et fødselsforedelsesfordrag og på mandag skal han med til rundvisning på fødegangen. 

Resten har jeg klaret selv og jeg føler virkelig ikke, han er gået glip af noget 

Anmeld

22. oktober 2013

Diana2013

Charliepar skriver:

Hehe det er lige præcis sådan min kæreste har sagt. "Er det nødvendig jeg tager med, kan jeg ikke bare komme til det vigtige?" Så vi aftalte han kom med til første jordemoder besøg. Han skulle med til scanninger havde jeg bestemt. Og fødsels forberedelse skulle han lige overtales til. suk de kære mand

Anmeld

22. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Min var med til alt, fordi han gerne ville og fordi han havde tiden til det  

hvis han havde haft studie eller job på daværende tidspunkt havde han nok været med til det han kunne tidmæssigt og taget fri til vigtige ting som scanninger, Fødselsforberedelse, ammeforberedelse og jm-besøg hvis han havde spørgsmål eller vi var seriøst bekymrede for noget. 

Han var meget deltagende under graviditeten og ligeså efter, det er skønt med en partner der ved præcis ligeså meget som en selv  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.