Undersøgelser med eller uden partner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2013

Papillon

Tak for svar og godt at høre, hvordan andre har gjort

Egentlig havde jeg bare tænkt mig, at han kun skulle med til scanninger og fødselsforberedelse, men det virkede som om, han gerne selv vil med til læge og jordemoder. Vil sige videre til ham, at det nok ikke er så spændende, men han da er velkommen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2013

AnthonsMor

Charliepar skriver:

Tager I til undersøgelser hos læge og jordemoder med den kommende far?

Jeg er bare nysgerrig, da min kæreste selv har ytret ønske om at være med til det vigtige - om noget er vigtigere end andet, ved jeg så ikke lige 

Jeg hev min kæreste med til alt.. Og jeg fortryder absolut rigtig meget i dag

Det "vigtigste" er nok at være med til JM, selvom det måske ikke er så vigtigt, men det er dét de får mest ud af, synes jeg

Så næste gang bliver det "kun" JM og scanninger han bliver tilbudt, han SKAL ikke tage med til noget, men får tilbuddet

Anmeld

22. oktober 2013

ano14316

Charliepar skriver:

Jeg er bare nysgerrig, da min kæreste selv har ytret ønske om at være med til det vigtige - om noget er vigtigere end andet, ved jeg så ikke lige 

Han er med til scanningerne. De andre tager han kun med til hvis han alligevel har fri.

Anmeld

22. oktober 2013

LMX

Min var og er kun med til NF og MD. De andre undersøgelser hos læge og jdm er jo MIG og ikke baby som sådan.. Jeg har det egentlig bedst med at gå til de ting alene.. 

Anmeld

22. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Ved 1. Graviditet var min kæreste med til det hele. Denne gang har vi valgt det kun er scanninger da det andet egentlig er ret ligegyldigt ham fik i hvertfald ikke noget ud af hverken læge eller Jordemoder besøg.

Anmeld

22. oktober 2013

LilleChelle

Her var manden også med til alle scanninger og de fleste læge- og jordemoderundersøgelser. 

Ved den næste kommer han kun med til scanningerne - da vi begge er enige om at alle de besøg er spild af både hans og min tid. 

Anmeld

22. oktober 2013

Clisolka

Charliepar skriver:

Jeps, både i sidste graviditet og med lillebror har kæresten været med til alt - han ville ikke misse noget  Og det skal lige siges, at det ikke kun var de alm. undersøgelser i en graviditet, men jeg var afsted til noget hver uge pga. jeg har diabetes, så det var mange aftaler, men han skulle simpelthen med haha 

Anmeld

22. oktober 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Charliepar skriver:

jeg havde min søns far med til scanninger og den første jordemor samtale...

denne gang har min kæreste været med til NF scanningen og første jordemor samtale... Han skal desværre arbejde næste gang jeg skal scannes, men hvis han kan skal han med til alle jordemor samtalerne og scanninger....

Anmeld

22. oktober 2013

FrkZier

han var med til nr 2 JM og så blev vi ret hurtigt enige om at det var spild af tid han tog fri fra arbejde, det kunne jeg sagtens klare selv

Lægen var han ikke med til, de følte jeg lidt kun var for mig

men han var med til 3x familie/fødsels-forberedelse

og så var han med til alle scanninger

Anmeld

22. oktober 2013

Elgaard73

Her var han kun med til scanningerne. Det ville hurtigt blive dyrt i tabt arbejdsfortjeneste, hvis han havde taget med til alt. Han arbejdede ret langt væk, så det ville næsten ikke kunne svare sig at køre frem og tilbage på de dage han skulle have været med = han var nødt til at tage en hel fridag. 

Her bagefter, kan jeg heller ikke helt se, hvad mænd får ud af læge og JM besøg. Jeg syntes ikke en gang at jeg selv fik alverden ud af dem.

Og jeg gik ikke til fødselsforberedelse, så der var han jo så af gode grunde heller ikke med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.