Hvad er din families efterårsferie gået med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2013

Victoria2013

Tjah vi har jo ikke rigtig efterårsferie hér - kæresten arbejder og jeg har barsel og lillepigen er jo kun 4 mdr

Men kæresten er forkølet så har nu været hjemme fra arbejde i 3 dage og det er nu lidt rart med babypasning. Og jeg har været på udflugt med prinsessen i mandags, nu bilen var hjemme - vi tog til Sagnlandet Lejre, som er min gamle arbejdsplads og der var ligeså smukt og skønt som der er hvert efterår derude 

Og så fik jeg masser af kram fra gamle kolleger og masser af "Nåh sikke en sød lille pige" til datteren i barnevognen - føler mig helt genopladet efter sådan en dejlig tur 

Der sker i øvrigt en masse for børn/børnefamilier i Sagnlandet Lejre i efterårsferien så kan varmt anbefale en tur derud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

MortilElias2010

Far har her holdt fri, jeg har skulle arbejde mandag, onsdag og torsdag med fri tirsdag og fri fredag. Elias har været hos bedsteforældrene fra i lørdags til idag hvor han er kommet hjem. Vi skal hente vores lille nye hvalp på fredag som vi glæder os meget til. Elias har ikke helt forstået det, tror det bliver mere håndgribeligt på fredag når den er med i bilen  Søndag regner faren med at tage i svømmehallen med Elias og jeg bliver hjemme hos den lille hvalp 

Anmeld

16. oktober 2013

Moster Lagkage

Twinkle little star skriver:

I mandags var vi på shopping og ude og spise med hele min familie.. 

Igår var vi i Legoland Med min veninde og alle vores unger

idag har vi været en smut ved vandet, nu hygger vi med film og popcorn. Senere skal vi rydde godt op på sønnikens værelse.. 

Imorgen vil vi en tur i skoven med hunden.. 

Fredag skal vi til marked, og så skal sønnike ned til hans moster, da jeg skal til tøse/klasse hygge i Randers  

lørdag har jeg tømmermænd  

Hvor er der marked?

Anmeld

17. oktober 2013

serinasmor

Vi har desværre ikke ferie, men Serina holder ferie idag hos en af vores veninder og skal idag i biffen med hendes børn

Anmeld

17. oktober 2013

2721

Charlie er jo hjemmepasset, men vi benytter os af nogen af alle de skønne arrangementer rundt omkring der er i efterårsferien og ellers gør vi bare som vi plejer

Vi har været på skattejagt, sammen med nogen af de andre fra vores legestue(kommunalt arrangement ) og det var bare så godt
I går var vi i svømmehallen og på fredag skal vi på vores årlige Halloweentur i Tivoli med moster, da hun kunne få fri der og så snupper far også en ekstra ordinær fridag, så det glæder vi os meget til
Og søndag skal vi til fødselsdag

Anmeld

17. oktober 2013

Dinna88

vi har hygget! 
Vi har haft en dag med bagning, en dag med shopping og hygge inde i byen, igår var vi ude og klappe en masse dyr, i dag kommer Maria til overnatning hvor vi skal lave collager med efterårsblade og hygge ooooooooog i morgen skal vi et smut op til morfar   

Og så har de lavet nogle ting alene

her er lidt billeder fra Mimers Brønd  grisene var såååå søde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. oktober 2013

Dinna88

Laulund87 skriver:

Mandag var vi en tur inde i byen hvor vi har shoppede og spiste på Jensens. I går gik vi tur og fandt kastanjer og agern.

I dag var vi på besøg på en produktionsskole som er en gård med en masse dyr. Vi så grise, heste osv og lavede græskar.

I morgen skal Maria overnatte ved moster og de skal lave kastanjedyr

hov, havde ikke set dit svar

Anmeld

17. oktober 2013

Dinna88

Tauf skriver:

Ej må jeg ikke også komme hen og sove hos moster

du kan da så meget være i smørhullet!!!

Anmeld

17. oktober 2013

MyLove E

Dinna88 skriver:

du kan da så meget være i smørhullet!!!

Jubii :-D Spiser man slik og chips og ser tegnefilm hos Moster? ? For så kommer jeg med det samme

Anmeld

17. oktober 2013

Dinna88

Tauf skriver:

Jubii :-D Spiser man slik og chips og ser tegnefilm hos Moster? ? For så kommer jeg med det samme

Ja da, hvad ellers?! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.