Hvad er din families efterårsferie gået med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2013

Ciss

Jeg havde kun en dags efterårsferie i år - men jeg havde fri hele weekenden for første gang i tre uger, så det var skønt! Bare hjemmehygge med ungerne, en stor bunke nye børnebøger fra biblioteket, almindeligt husarbejde og kakao.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

hannetheis

StineW79 skriver:

Det er efterårsferie og vi var en tur i Aalborg Zoo i går. Hvad har du lavet ind til nu i ferien?

Hvad er jeres efterårsferie gået med?

Har i været på tur, eller er det blevet til hjemmehygge? Har i nogen planer for resten af ugen? Fortæl og gerne i billeder, så vi kan blive inspireret

Her er lidt fotos - taget i går i Aalborg Zoo.

har svaret nej og vi skal heller ikke. da vores efterårsferie er gået med at være på job

Anmeld

16. oktober 2013

Clisolka

Jeg har stemt blankt 

Har får Bella enkelte fridage i løbet af ugen når min kæreste er hjemme. Resten af dagene kommer hun i børnehave. Det er begrænset hvor langt vi kan tage med Bellas køresyge  Jeg følger stadig lillebrors rytme, så det er ikke meget søvn jeg får pt. - så vil jeg hellere forkæle hende når vi er begyndt at få en bedre rytme, og lillebror ikke hænger på moderen 24/7 længere  Hun har til gengæld intet imod at komme i børnehave - vi har en meget sur pige i weekenderne hvor børnehaven er lukket 

Anmeld

16. oktober 2013

Benjamins'mor

De eneste planer vi har, er at vi skal falde til som familie på 4 og jeg skal komme mig over fødslen.
Vi har været til hørescreening og hælprøve og får imorgen besøg af sundhedsplejersken.

Anmeld

16. oktober 2013

Laulund87

Mandag var vi en tur inde i byen hvor vi har shoppede og spiste på Jensens. I går gik vi tur og fandt kastanjer og agern.

I dag var vi på besøg på en produktionsskole som er en gård med en masse dyr. Vi så grise, heste osv og lavede græskar.

I morgen skal Maria overnatte ved moster og de skal lave kastanjedyr

Anmeld

16. oktober 2013

MyLove E

Vi har ikke ferie

Anmeld

16. oktober 2013

MyLove E

Laulund87 skriver:

Mandag var vi en tur inde i byen hvor vi har shoppede og spiste på Jensens. I går gik vi tur og fandt kastanjer og agern.

I dag var vi på besøg på en produktionsskole som er en gård med en masse dyr. Vi så grise, heste osv og lavede græskar.

I morgen skal Maria overnatte ved moster og de skal lave kastanjedyr

Ej må jeg ikke også komme hen og sove hos moster

Anmeld

16. oktober 2013

Tip!

I mandags var vi på shopping og ude og spise med hele min familie.. 

Igår var vi i Legoland Med min veninde og alle vores unger

idag har vi været en smut ved vandet, nu hygger vi med film og popcorn. Senere skal vi rydde godt op på sønnikens værelse.. 

Imorgen vil vi en tur i skoven med hunden.. 

Fredag skal vi til marked, og så skal sønnike ned til hans moster, da jeg skal til tøse/klasse hygge i Randers  

lørdag har jeg tømmermænd  

Anmeld

16. oktober 2013

Laulund87

Tauf skriver:

Ej må jeg ikke også komme hen og sove hos moster

Hør hende ad

Anmeld

16. oktober 2013

Skouboe

Vi arbejder begge to. Ungerne har hygget fredag-mandag hos farmor og farfar og onsdag-søndag skal de være hos bedstemor. Jeg er sikker på at ungerne har en fantastisk ferie...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.