MortilElias2010 skriver:
Ja for pokker da, den lille rest af personlig frihed jeg havde når Elias er puttet er væk og jeg har været udmattet hele ugen, meget lidt søvn i og med at jeg har taget hende på hendes natlige ture og hun hverken kan lide regn eller mørke, men tisse skulle hun jo men det har været en lille kamp men hun er ellers ganske fin og nem og dejligt aktiv men sover også en del. Hun har det ok med kattene og kattene har det ok med hende, de syntes hun er spændende og følger efter os på afstand men syntes også hun er underlig og træls når hun gør. Kattene bliver helt skæve i betrækket når hun gør af dem fordi hun vil lege og det fatter kattene ikke ret meget af, ihvertfald ikke på den måde Puk gerne vil - og så klynker hun når hun ikke kan se dem mere og lige har hilst på dem. Det er sgu næsten som at være pædagog herhjemme også med de tre høns
Men har soveværelser for mig self i nat da jeg skal indhente søvnen inden guldbryllupsfest imorgen og manden tager hvalpen - glæder mig til at se ham i morgen hvor udhvilet og super frisk HAN er nu han sover på sofaen i stuen
Det er ikke fordi vi ikke deles om hende, jeg har bare taget natten aftenen og formiddagen inden arbejde og så tager han hende efter sit arbejde og hygger med hende ( det er faktisk mest hans hund - jeg må nok indrømme at efter vi har fået hvalp ved jeg hvor meget mere kattemenneske jeg er)
Men hun er hos os og hun skal have det rigtig godt. Men det går godt
Nu ved jeg lidt hvad det vil sige at få en baby mere eller et barn mere i huset - og det sker IKKE! Det er fastslået. Elias er rigeligt og så nu denne lille vaps og to katte (dem vil jeg dog gerne have flere af)
men ja jeg vrøvler i og med at jeg er udmattet så er det ikke lige sammenhængende såeh

Jeg husker godt den første tid.
Puha det var virklig hårdt.
Vores var også ekstremt dårlig til at være alene hjemme, så kom altid hjem til ødelagte ting.
Det er heldigvis gået over. Nu ligger hun i sofaen og bobler indtil vi kommer hjem igen.
Men det er et kæmpe arbejde. Jeg blev overrasket over hvor meget det krævede at have en lille hvalp
)
Vi må se om manden har fået sovet i nat 
Anmeld