Vi har sagt ja tak...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.528 visninger
24 svar
15 synes godt om
15. oktober 2013

MortilElias2010

På fredag skal vi hente en lille tævehvalp på 9 uger. Hun skal hedde Puk og er en blanding mellem en Labrador og Kleiner Münsterlænder. Min mand har mødt hende og mig og Elias skal møde den på fredag for første gang. I aften skal vi i Biltema hvor vi vil anskaffe os det vi skal bruge i den første tid..  og ud at spise på Flammen bare os to gamle. Sikke en dag  

Vi har to ældre hunkatte så sammenføringen bliver på den kant også meget spændende - hvad suger de mon til sådan en lille aktiv krabat? 

Nogen gode råd? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2013

Kris89

MortilElias2010 skriver:

På fredag skal vi hente en lille tævehvalp på 9 uger. Hun skal hedde Puk og er en blanding mellem en Labrador og Kleiner Münsterlænder. Min mand har mødt hende og mig og Elias skal møde den på fredag for første gang. I aften skal vi i Biltema hvor vi vil anskaffe os det vi skal bruge i den første tid..  og ud at spise på Flammen bare os to gamle. Sikke en dag  

Vi har to ældre hunkatte så sammenføringen bliver på den kant også meget spændende - hvad suger de mon til sådan en lille aktiv krabat? 

Nogen gode råd? 

dewt er verdens lækreste blanding

har selv halv labrador halv Kleiner münsterlænder. og ALDRIG har jeg oplevet så dejlig nem en hund... har haft mange hunde, men han er bare en ener...

Løft stemmen en lille smule og han reagerer, han er ekstrem lydig, ekstrem frisk og samtidig verdens roligste hund.

smider lige et billede af ham og "lillebror". Han er lidt bange for babyen, men holder rigtig godt øje med ham og bliver baby ked kommer hunden og henter os eller giver sig til at hyle han tør ikke kigge direkte på ham det er lidt sjovt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. oktober 2013

esioul

MortilElias2010 skriver:

Nogen gode råd? 

Jeg har samme blanding  Hun er snart 5 år.

Anmeld

15. oktober 2013

esioul

MortilElias2010 skriver:

Nogen gode råd? 

Du får også lige et billede

Anmeld

15. oktober 2013

esioul

Kris89 skriver:

dewt er verdens lækreste blanding

har selv halv labrador halv Kleiner münsterlænder. og ALDRIG har jeg oplevet så dejlig nem en hund... har haft mange hunde, men han er bare en ener...

Løft stemmen en lille smule og han reagerer, han er ekstrem lydig, ekstrem frisk og samtidig verdens roligste hund.

smider lige et billede af ham og "lillebror". Han er lidt bange for babyen, men holder rigtig godt øje med ham og bliver baby ked kommer hunden og henter os eller giver sig til at hyle han tør ikke kigge direkte på ham det er lidt sjovt

Hvor gammel er din?

Anmeld

15. oktober 2013

Kris89

esioul skriver:

Hvor gammel er din?

han bliver 6 år til november

men han har altid været nem, helt fra hvalp

Anmeld

15. oktober 2013

esioul

Kris89 skriver:

han bliver 6 år til november

men han har altid været nem, helt fra hvalp

Så er han lidt ældre end vores

Ja det er en skøn blanding. Vores sover helst dagen lang.

Anmeld

15. oktober 2013

Kris89

esioul skriver:

Hvor gammel er din?

din er godt nok lækker... elsker at han ligner mere Kleiner münsterlænder... vores ligner meget en formel 1 labrador...

Er din også EKSTREM blød i pelsen? vores får bare hundepiller, men han er så blød, folk tror han er hvalp når de ser og rører ham.

Anmeld

15. oktober 2013

Kris89

esioul skriver:

Så er han lidt ældre end vores

Ja det er en skøn blanding. Vores sover helst dagen lang.

vores er også bare det største puttedyr far har stolen, mor 3 pers. sofaen og 2 pers. sofaen er hundens

Anmeld

15. oktober 2013

esioul

Kris89 skriver:

din er godt nok lækker... elsker at han ligner mere Kleiner münsterlænder... vores ligner meget en formel 1 labrador...

Er din også EKSTREM blød i pelsen? vores får bare hundepiller, men han er så blød, folk tror han er hvalp når de ser og rører ham.

Ja hun har altid haft en helt silkeblød pels, og vi gør ikke noget for det udover at give noget godt foder

Ja de kleiner münsterländer gener er trådt i gennem ved hendes udseende. 

Allerede som hvalp var hun lille og pjusket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.