Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
esioul skriver: Ja hun har altid haft en helt silkeblød pels, og vi gør ikke noget for det udover at give noget godt foder Ja de kleiner münsterländer gener er trådt i gennem ved hendes udseende. Allerede som hvalp var hun lille og pjusket
Ja hun har altid haft en helt silkeblød pels, og vi gør ikke noget for det udover at give noget godt foder
Ja de kleiner münsterländer gener er trådt i gennem ved hendes udseende.
Allerede som hvalp var hun lille og pjusket
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kris89 skriver: ihh så skøn...når engang vi skal have ny hund. er det også bestemt det skal være ren Kleiner münsterlænder. de er bare så lækre. og elsker deres størrelse også... det er en hund, men ikke kæmpe stor
ihh så skøn...når engang vi skal have ny hund. er det også bestemt det skal være ren Kleiner münsterlænder. de er bare så lækre. og elsker deres størrelse også... det er en hund, men ikke kæmpe stor
De har en rigtig god størrelse.
Den næste vi skal have tror jeg bliver en brun labrador.
Men der går liiiige nogle år siger manden
esioul skriver: De har en rigtig god størrelse. Den næste vi skal have tror jeg bliver en brun labrador. Men der går liiiige nogle år siger manden
Kris89 skriver: vi ville egentlig godt have en nu her, men det synes vi bare ville være synd for ham vi har..han er så nem og ELSKER at køre bil, så han er bare med ALLE steder. fik vi en nummer to ville det begrænse omfanget og det kan vi simpelthen ikke nænne.
vi ville egentlig godt have en nu her, men det synes vi bare ville være synd for ham vi har..han er så nem og ELSKER at køre bil, så han er bare med ALLE steder. fik vi en nummer to ville det begrænse omfanget og det kan vi simpelthen ikke nænne.
Det er præcis det samme her. Hun er med overalt. Og får vi en mere, kan vi ikke sådan bare lige tage dem med rundt til familie.
Det gør ondt i hundemors hjerte
Åh hvor er det godt I har set billeder ind af både som store og som små - har jo ikke mødt hende endnu, min mand siger hun er lysbrun og hvid Og hvor er det spændende hvad der kommer til at træde mest i kraft - hun skal bruges til jagt også og så er det jo en rigtig fin blanding uanset, men allermest bliver hun jo vores familiehund. Vi har bare grædt glædestårer hele dagen, vi bliver så rørte ved tanken om at hun er vores og det er lige på fredag vi skal hente hende - der er bare SÅ længe til. Vores søn har bestemt at hun skal hedde Puk, han er snart 4. Vi fortæller ham det imorgen Er så spændt på hans reaktion om det er: at være helt paf og så helt vild glad og spændt på fredag eller om det bare er sådan, nå okay - far skal vi slås med sværd-agtig?
MortilElias2010 skriver: Åh hvor er det godt I har set billeder ind af både som store og som små - har jo ikke mødt hende endnu, min mand siger hun er lysbrun og hvid Og hvor er det spændende hvad der kommer til at træde mest i kraft - hun skal bruges til jagt også og så er det jo en rigtig fin blanding uanset, men allermest bliver hun jo vores familiehund. Vi har bare grædt glædestårer hele dagen, vi bliver så rørte ved tanken om at hun er vores og det er lige på fredag vi skal hente hende - der er bare SÅ længe til. Vores søn har bestemt at hun skal hedde Puk, han er snart 4. Vi fortæller ham det imorgen Er så spændt på hans reaktion om det er: at være helt paf og så helt vild glad og spændt på fredag eller om det bare er sådan, nå okay - far skal vi slås med sværd-agtig?
Du må altså lige smide et billede ind.
Vil gerne se din blanding af samme racer når i får hende hjem
Men dejlig dejlig blanding.
esioul skriver: Du må altså lige smide et billede ind. Vil gerne se din blanding af samme racer når i får hende hjem Men dejlig dejlig blanding.
Du kan tro der kommer billede på - er så spændt at jeg har lyst til at tage derud med det samme bare for at se det lille myr
MortilElias2010 skriver: Du kan tro der kommer billede på - er så spændt at jeg har lyst til at tage derud med det samme bare for at se det lille myr
Det er helt fantastisk.
Vi snakker tit om den dag vi hentede vores hund.
Tag en masse billeder dernede, også af hundens søskende.
Det fortryder jeg, at jeg ikke fik gjort.
esioul skriver: Det er helt fantastisk. Vi snakker tit om den dag vi hentede vores hund. Tag en masse billeder dernede, også af hundens søskende. Det fortryder jeg, at jeg ikke fik gjort.
Tak for rådet - Puks mor og far er der også, så måske også billeder af dem til familievæggen He he det er sgu næsten som at få en nyfødt hjem, følelserne og det hele - klan sammenlignes med da Elias skulle med hjem og han kom til verden
Billeder af vores lille nye Puk Som om vi ikke havde travlt nok med en aktiv vidunderlig snart 4 årig dreng så er der bare dobbelt op nu... Pyh
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128