hund og baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2013

Anonym trådstarter

Åse skriver:

Man kan også godt træne hunde til børn, de behøver heller ikke at kunne lide børn men de skal apcterere dem. har selv en Papillon på 11 mdr som ikke bryder sig om børn, jeg tager hende ofte med til min familie, jeg har en store bror med 2 dejlig friske unge drenge på 3 Og 8 og de få lov at give hende guffer, når jeg går tur og børn komme og vil klappe hende siger jeg, at de kan give hende guffer i steden for, på den måde vil hun komme til med tiden, at forbinde børn/baby med noget godt.
Det der med at sætte babyen ned med det samme til hunden når man kommer hjem fra hospitalet, er et af de ældste og bedste hunde råd i verden.

det havde jeg slet ikke overvejet, det tror jeg jeg vil prøve når vi en gang får nogle børn i familien 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2013

Anonym trådstarter

kesuh skriver:

Det er heller ikke for at bonke dig i hovedet med det :p

Det er bare tit mange som ikke tænker over det og glemmer det i farten

men held og lykke med det og håber ikke hunden bliver jaloux anlagt

Det troede jeg skam heller ikke det var, men har bare hørt fra andre hvor galt det kan gå så det ville jeg ikke gøre heller ikke selvom min hund ikke tør bide 

Anmeld

17. oktober 2013

Pcokate

Anonym skriver:

det havde jeg også besluttet mig for at jeg ville, for vores hund har det med at gå efter snuden og ikke rigtig tænke over om han går ind foran folk og det bliver han jo nødtil at lærer inden der er en baby i barnevognen så det ikke går helt galt når der først er en baby i 

Vi fik også en overraskelse over HVOR svært det kan være at få hund og barnevogn til at makke ret ved spændene dufte m.m. 

Anmeld

17. oktober 2013

B&J

Anonym skriver:

jo men de eneste der plejer at ville hilse på vores hund er nogle piger som altid ruller og vores hund er bange for rulleskøjter (alt der kan kører) så det tænker jeg at jeg ikke rigtigt kan sammenligne med 

nej bestemt ikke

Anmeld

17. oktober 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

er anonym da vi endnu ikke er gravide, så familien skal ikke kunne søge på os før vi er det.

Jeg ville hører jer som havde hund inden i fik jeres første barn, hordan reagerede hunden? hvad gjorde i for at hunden ikke følte sig glemt eller var jaloux? og hvor lang tid gik der for hunden før den fik det godt med det?

Vi har en hund som tror den er vores lille baby, så frygter virklig dens reaktion når vi en gang bliver forældre og derfor søger jeg lidt råd til hvordan man kan gøre det lettest for alle parter.

vi lod hende bare komme min datter ved så hun fandt ud af hvad hun var for en og så gik det slag i slag. de er bedste venner - også selvom min datter nogen gange skal have at vide hun skal være god ved hunden ( hiver lidt i ørerne ) 

Anmeld

18. oktober 2013

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Vi fik også en overraskelse over HVOR svært det kan være at få hund og barnevogn til at makke ret ved spændene dufte m.m. 

hehe så fik jeg lige nogle sjove billeder i hovedet  men det var da godt i fik jeres hund lært det

Anmeld

18. oktober 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

vi lod hende bare komme min datter ved så hun fandt ud af hvad hun var for en og så gik det slag i slag. de er bedste venner - også selvom min datter nogen gange skal have at vide hun skal være god ved hunden ( hiver lidt i ørerne ) 

okay tak for svaret hvordan reagere hunden på at hun gør det? 

Anmeld

18. oktober 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

okay tak for svaret hvordan reagere hunden på at hun gør det? 

nogen gange piber hun lidt men hun reagerer aldrig overfor cecilie. den opmærksomhed vi nu giver min datter i stedet får hun ti fold tilbage fra min datter hvilket er virkeligt skønt. det eneste tidspunkt hun gør sig ekstra til er når vores datter sover eller der kommer gæster men er ikke agressiv på nogen måde. hun er halv labrador og halv gravhund. en gravhund bliver hurtigt overgearet og på trods af det har hun altid været rolig omkring min datter  min søster har en rotweiler og hun reagerede også fint overfor hendes nye lillesøster så tror mange hunde tager det pænt 

Anmeld

18. oktober 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

er anonym da vi endnu ikke er gravide, så familien skal ikke kunne søge på os før vi er det.

Jeg ville hører jer som havde hund inden i fik jeres første barn, hordan reagerede hunden? hvad gjorde i for at hunden ikke følte sig glemt eller var jaloux? og hvor lang tid gik der for hunden før den fik det godt med det?

Vi har en hund som tror den er vores lille baby, så frygter virklig dens reaktion når vi en gang bliver forældre og derfor søger jeg lidt råd til hvordan man kan gøre det lettest for alle parter.

Vores har altid gerne ville have meget opmærksomhed - hele tiden, men allerede inden (netop fordi vi ikke kunne give ham opmærksomhed hele tiden), så havde vi jo allerede sagt nej til ham - så han forstod jo også godt nu hvorfor vi ikke bare kunne give ham opmærksomhed. 

Da vi kom hjem med vores datter fik han lov at snuse og være med og i dag (hun er 9 måneder) er de rigtig gode venner og hun får et godt grin af ham  Hun giver ham endda mad  De er vist alt for gode venner.

Når vi sidder og lege så kommer han over og vil være med, er vi ude så kommer han med. Han elsker at blive hevet i og det er børn jo rigtig gode til, jo hårdere jo bedre - han ELSKER at blive gnubbet på numsen og hun tager jo bare ved  Så ja, de fungere rigtig godt sammen hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.