Anonym skriver:
er anonym da vi endnu ikke er gravide, så familien skal ikke kunne søge på os før vi er det.
Jeg ville hører jer som havde hund inden i fik jeres første barn, hordan reagerede hunden? hvad gjorde i for at hunden ikke følte sig glemt eller var jaloux? og hvor lang tid gik der for hunden før den fik det godt med det?
Vi har en hund som tror den er vores lille baby, så frygter virklig dens reaktion når vi en gang bliver forældre og derfor søger jeg lidt råd til hvordan man kan gøre det lettest for alle parter.
Vi havde også hund før vi fik vores søn.. En stor schæfer som aldrig lå stille, så var også noget nervøs da vi kom hjem med en baby..
Men vi har heller aldrig haft problemer.. Aiko fik lov og snuse da vi kom hjem.. I starten da Albert ikke kunne gå, var Aiko meget forsigtig omkring ham, meget tålmodig.. Da Albert så begyndte at gå, blev Aiko lidt mere tumlende, og det er som om han mener de nu 3 år senere er på samme "niveau"..
Så vi holder et vågent øje med dem begge, for de udtænker de snedigste ting sammen.. Men er slet ikke i tvivl om de har enormt meget ud af hinanden, bedste venner..
Og så mener jeg jo at det er vigtigt at vokse op med dyr..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld