HALVVEJS !!! :D - men maven gemmer sig endnu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2013

san

VanessaAndersen skriver:

Jeg havde også meget flad mave i graviditeten, kun indtil uge 21 ca? (Tog 25 kg på) ..Men jeg håber at din mavse snart vokser Her er et billede hvor jeg er 20+?

må vi se et billed af maven i uge 40

Men sikke nogen fine maver i har...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

BabyMama2

Marianne1989 skriver:

Åh ja, den mave ligner heller ikke en gravid i uge 20! Tak for deling af billede - maven ser SÅ fin ud .. Jeg håber, at min  mave snart kommer !!

Nej ikke rigtigt   Det var så lidt, og mange tak. Håber jeg også for dig/jer

Anmeld

14. oktober 2013

BabyMama2

san skriver:

må vi se et billed af maven i uge 40

Men sikke nogen fine maver i har...

ja selvfølgelig, her er jeg 38+? Og fødte en pige 39+1  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. oktober 2013

san

VanessaAndersen skriver:

ja selvfølgelig, her er jeg 38+? Og fødte en pige 39+1  

fin lille mave du har

Anmeld

14. oktober 2013

BabyMama2

san skriver:

fin lille mave du har

Tak Hun var også en smule for lille. Hun vejede 2660g, og målte 47cm. 

Anmeld

14. oktober 2013

Anonym101

Hold da helt op en flot mave

for at maven snart vokser! 

Anmeld

14. oktober 2013

Babiesontheway

Marianne1989 skriver:

Tak skal du have  .. Self kommer maven !  Er ikke i tvivl, men ligesom med alt andet - fx dengang, hvor beslutningen var taget, og de to streger lod vente på sig - så er man evig utålmodig!!!  Selvom man ved, det nok skal komme/ske, så er ventetiden/uvisheden ikke altid lige let!  .. 

Haha kender det alt for godt ;-)

Anmeld

15. oktober 2013

FrkZier

Marianne1989 skriver:

.. Hvis jeg ikke ser tykkere ud om 1 uge, så går jeg til læge!!!  Ej, men for dem som sagde 'vent et par uger endnu...'  .. bliver fortsat meget oppustet om aftenen efter aftensmad, og det er meget hyggeligt (så ser man da lidt gravid ud) - men lidt irriterende og måske lidt flovt at tænke på det er mad og luft man ser .. anyways, I får et billede alligevel 

synes nu altså den er blevet større siden start - men stor er den jo stadig ikke, men det skal nok komme.. det LOVER jeg!
men i uge 39 vil du bare sætte pris på du ikke er en kæmpe hval

Anmeld

15. oktober 2013

Marianne1989

FrkZier skriver:

synes nu altså den er blevet større siden start - men stor er den jo stadig ikke, men det skal nok komme.. det LOVER jeg!
men i uge 39 vil du bare sætte pris på du ikke er en kæmpe hval

Til alle jer som siger I kan se forskel: - Tak - jeg kan selv se en forskel, jeg har endda kunne se forskel i mine tidligere posts - så jeg er helt med på, at der er sket lidt.. MEN det gør bare stadig ikke, at jeg ser gravid ud. Og det er det, jeg er lidt træt af. 

Og tak for opmuntring. 

Anmeld

15. oktober 2013

Marianne1989

l.kjoeller skriver:

jeg var vidst en af dem der gav dig falske forhåbniger  sorry. men synes nu altså godt jeg kan se en forskel. så tror processen er i gang. nyd at du stadig kan bevæge dig frit og ligge som du har lyst til  maven skal tidsnok komme. forstår dig dog godt 

Hehe, det er helt okay .. Jeg kan nu ikke ligge, som jeg har lyst til .. Kan kun ligge på venstre .. Mega irriterende. På ryggen så går jeg det rigtig dårligt, og på højre gør det underligt ondt på min hud på hoften - meget mærkeligt .. Men ja ja, det hele er overstået lige om lidt, så står jeg med den dejligste i hele verden, og det vil være det hele værd .. og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.