Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
VanessaAndersen skriver: Jeg havde også meget flad mave i graviditeten, kun indtil uge 21 ca? (Tog 25 kg på) ..Men jeg håber at din mavse snart vokser Her er et billede hvor jeg er 20+?
Jeg havde også meget flad mave i graviditeten, kun indtil uge 21 ca? (Tog 25 kg på) ..Men jeg håber at din mavse snart vokser Her er et billede hvor jeg er 20+?
må vi se et billed af maven i uge 40
Men sikke nogen fine maver i har...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Marianne1989 skriver: Åh ja, den mave ligner heller ikke en gravid i uge 20! Tak for deling af billede - maven ser SÅ fin ud .. Jeg håber, at min mave snart kommer !!
Åh ja, den mave ligner heller ikke en gravid i uge 20! Tak for deling af billede - maven ser SÅ fin ud .. Jeg håber, at min mave snart kommer !!
Nej ikke rigtigt Det var så lidt, og mange tak. Håber jeg også for dig/jer
san skriver: må vi se et billed af maven i uge 40 Men sikke nogen fine maver i har...
ja selvfølgelig, her er jeg 38+? Og fødte en pige 39+1
VanessaAndersen skriver: ja selvfølgelig, her er jeg 38+? Og fødte en pige 39+1
fin lille mave du har
san skriver: fin lille mave du har
Tak Hun var også en smule for lille. Hun vejede 2660g, og målte 47cm.
Hold da helt op en flot mave
for at maven snart vokser!
Marianne1989 skriver: Tak skal du have .. Self kommer maven ! Er ikke i tvivl, men ligesom med alt andet - fx dengang, hvor beslutningen var taget, og de to streger lod vente på sig - så er man evig utålmodig!!! Selvom man ved, det nok skal komme/ske, så er ventetiden/uvisheden ikke altid lige let! ..
Tak skal du have .. Self kommer maven ! Er ikke i tvivl, men ligesom med alt andet - fx dengang, hvor beslutningen var taget, og de to streger lod vente på sig - så er man evig utålmodig!!! Selvom man ved, det nok skal komme/ske, så er ventetiden/uvisheden ikke altid lige let! ..
Haha kender det alt for godt ;-)
Marianne1989 skriver: .. Hvis jeg ikke ser tykkere ud om 1 uge, så går jeg til læge!!! Ej, men for dem som sagde 'vent et par uger endnu...' .. bliver fortsat meget oppustet om aftenen efter aftensmad, og det er meget hyggeligt (så ser man da lidt gravid ud) - men lidt irriterende og måske lidt flovt at tænke på det er mad og luft man ser .. anyways, I får et billede alligevel
.. Hvis jeg ikke ser tykkere ud om 1 uge, så går jeg til læge!!! Ej, men for dem som sagde 'vent et par uger endnu...' .. bliver fortsat meget oppustet om aftenen efter aftensmad, og det er meget hyggeligt (så ser man da lidt gravid ud) - men lidt irriterende og måske lidt flovt at tænke på det er mad og luft man ser .. anyways, I får et billede alligevel
synes nu altså den er blevet større siden start - men stor er den jo stadig ikke, men det skal nok komme.. det LOVER jeg!men i uge 39 vil du bare sætte pris på du ikke er en kæmpe hval
FrkZier skriver: synes nu altså den er blevet større siden start - men stor er den jo stadig ikke, men det skal nok komme.. det LOVER jeg!men i uge 39 vil du bare sætte pris på du ikke er en kæmpe hval
Til alle jer som siger I kan se forskel: - Tak - jeg kan selv se en forskel, jeg har endda kunne se forskel i mine tidligere posts - så jeg er helt med på, at der er sket lidt.. MEN det gør bare stadig ikke, at jeg ser gravid ud. Og det er det, jeg er lidt træt af.
Og tak for opmuntring.
l.kjoeller skriver: jeg var vidst en af dem der gav dig falske forhåbniger sorry. men synes nu altså godt jeg kan se en forskel. så tror processen er i gang. nyd at du stadig kan bevæge dig frit og ligge som du har lyst til maven skal tidsnok komme. forstår dig dog godt
jeg var vidst en af dem der gav dig falske forhåbniger sorry. men synes nu altså godt jeg kan se en forskel. så tror processen er i gang. nyd at du stadig kan bevæge dig frit og ligge som du har lyst til maven skal tidsnok komme. forstår dig dog godt
Hehe, det er helt okay .. Jeg kan nu ikke ligge, som jeg har lyst til .. Kan kun ligge på venstre .. Mega irriterende. På ryggen så går jeg det rigtig dårligt, og på højre gør det underligt ondt på min hud på hoften - meget mærkeligt .. Men ja ja, det hele er overstået lige om lidt, så står jeg med den dejligste i hele verden, og det vil være det hele værd .. og tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128