HALVVEJS !!! :D - men maven gemmer sig endnu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.428 visninger
32 svar
26 synes godt om
14. oktober 2013

Marianne1989

.. Hvis jeg ikke ser tykkere ud om 1 uge, så går jeg til læge!!!  Ej, men for dem som sagde 'vent et par uger endnu...'  .. bliver fortsat meget oppustet om aftenen efter aftensmad, og det er meget hyggeligt (så ser man da lidt gravid ud) - men lidt irriterende og måske lidt flovt at tænke på det er mad og luft man ser .. anyways, I får et billede alligevel 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

lineog4

Marianne1989 skriver:

.. Hvis jeg ikke ser tykkere ud om 1 uge, så går jeg til læge!!!  Ej, men for dem som sagde 'vent et par uger endnu...'  .. bliver fortsat meget oppustet om aftenen efter aftensmad, og det er meget hyggeligt (så ser man da lidt gravid ud) - men lidt irriterende og måske lidt flovt at tænke på det er mad og luft man ser .. anyways, I får et billede alligevel 

Kan egentlig godt forstå det må være en kende irriterende selvom jeg sidder helt grøn af misundelse over den mave.

Der er jo nogen hvor baby gemmer sig godt inde og de næsten ikke får en mave også som højgravider - kan bare ikke forestille mig sådan et lille liv som dit skal kunne gemme en baby så mon ikke den snart giver op og buler ud....

Anmeld

14. oktober 2013

Marianne1989

lineog4 skriver:

Kan egentlig godt forstå det må være en kende irriterende selvom jeg sidder helt grøn af misundelse over den mave.

Der er jo nogen hvor baby gemmer sig godt inde og de næsten ikke får en mave også som højgravider - kan bare ikke forestille mig sådan et lille liv som dit skal kunne gemme en baby så mon ikke den snart giver op og buler ud....

Ja, liv - giv op!!!!  Tak for støtte Og opmuntring! Efter min navle er begyndt at vende ud af, tænkte jeg at der nok snart skete noget, men ikke rigtig noget endnu .. Til gengæld har jeg fået blærebetændelse for 2. gang .. Snøft.

Anmeld

14. oktober 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg kan godt forstå dig. Jeg håber snart, at maven buler ud, så du kan "føle" dig lidt mere gravid og at omgivelserne kan se det

Anmeld

14. oktober 2013

Trekløver(:

Marianne1989 skriver:

Du har en super flot krop MEN kan godt forstå det må være irreterende, at du ikke ser gravid ud, men det skal nok komme

Anmeld

14. oktober 2013

justagirl

Hvor meget har du taget på i de 20 uger

og ja.. jeg er altså også pisse misundelig over den slanke mavse!

Anmeld

14. oktober 2013

liten-mamma

Marianne1989 skriver:

Der er altså kommet en lille bule, men kan godt forstå du gerne vil se gravid ud og rende rundt med stor mave  

Håber virkelig for dig at den snart kommer frem! Baby må da efterhånden også mangle lidt plads 

Anmeld

14. oktober 2013

Muffin_girl

Marianne1989 skriver:

Hahah, skriv en klage til lægen - min mave er gået i stå...  

Det skal nok komme ligepludselig, det er jeg sikker på .. 

Anmeld

14. oktober 2013

Babiesontheway

Synes jeg kan se en lille runding på maven i forhold til sidste gang :-) 

Jeg venter tvillinger og først i uge 18 iom maven pludselig. Lige pludselig på en uge voksede maven bare. 

Er sikker på du ender op med en rigtig flot mave (selvom din mave sidder lige i skabet nu) 

Anmeld

14. oktober 2013

BabyMama2

Marianne1989 skriver:

Jeg havde også meget flad mave i graviditeten, kun indtil uge 21 ca? (Tog 25 kg på) ..Men jeg håber at din mavse snart vokser Her er et billede hvor jeg er 20+?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.