HALVVEJS !!! :D - men maven gemmer sig endnu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2013

Marianne1989

MoarHvidovre skriver:

Jeg kan godt forstå dig. Jeg håber snart, at maven buler ud, så du kan "føle" dig lidt mere gravid og at omgivelserne kan se det

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

Marianne1989

M_V skriver:

Du har en super flot krop MEN kan godt forstå det må være irreterende, at du ikke ser gravid ud, men det skal nok komme

Jeg tror heller ikke, at jeg kan gå en hel graviditet igennem uden at det kan ses! Men lidt træls, at man ikke rigtig kan se noget - i hvert fald ikke noget der ligner en gravids mave - når man er halvvejs! Og mange tak 

Anmeld

14. oktober 2013

Marianne1989

justagirl skriver:

Hvor meget har du taget på i de 20 uger

og ja.. jeg er altså også pisse misundelig over den slanke mavse!

Okay, det med vægten - længere historie ... Jeg havde, inden jeg blev gravid tabt mig 7-8 kg, på trods af jeg ikke var overvægtig på nogen måde  .. Jeg plejede at veje 57-58 kg - og ville lige prøve at veje det jeg vejede, da jeg var 13 ! Jeg kom ned på 50 kg. og havde en vægt på 51 i ca. et havlt år. Så i første trimester tog jeg hurtigt 4 kg på, og nu har jeg taget yderligere 3 kg. på, idet jeg ikke under nogen omstændigheder vil være  på slankekur, mens jeg er gravid. Baby er førstepriortet. Er oppe på 57-58 kg, og altså min normale vægt, før jeg gik på slankekur   .. 

Anmeld

14. oktober 2013

Marianne1989

liten-mamma skriver:

Der er altså kommet en lille bule, men kan godt forstå du gerne vil se gravid ud og rende rundt med stor mave  

Håber virkelig for dig at den snart kommer frem! Baby må da efterhånden også mangle lidt plads 

Den bule er nu meget minimal, mange af mine veninder har sådan en lille sød bule, og de er nu ikke gravide .. Så stadig ingen som kommer op og siger tillykke med graviditeten .. Ja, jeg brokker mig også bare - for jeg skulle self også være glad for alt jo er godt med den lille.  Er bare lidt misundelig på alle de fine maver her i uge 20 

Anmeld

14. oktober 2013

Marianne1989

Aalborg_Pigen skriver:

Hahah, skriv en klage til lægen - min mave er gået i stå...  

Det skal nok komme ligepludselig, det er jeg sikker på .. 

Overvejer det kraftigt!!! Hahaha - "Hej, jaaa, jeg vil gerne indsende en klage"...

Anmeld

14. oktober 2013

Marianne1989

Babiesontheway skriver:

Synes jeg kan se en lille runding på maven i forhold til sidste gang :-) 

Jeg venter tvillinger og først i uge 18 iom maven pludselig. Lige pludselig på en uge voksede maven bare. 

Er sikker på du ender op med en rigtig flot mave (selvom din mave sidder lige i skabet nu) 

Tak skal du have  .. Self kommer maven !  Er ikke i tvivl, men ligesom med alt andet - fx dengang, hvor beslutningen var taget, og de to streger lod vente på sig - så er man evig utålmodig!!!  Selvom man ved, det nok skal komme/ske, så er ventetiden/uvisheden ikke altid lige let!  .. 

Anmeld

14. oktober 2013

Marianne1989

VanessaAndersen skriver:

Jeg havde også meget flad mave i graviditeten, kun indtil uge 21 ca? (Tog 25 kg på) ..Men jeg håber at din mavse snart vokser Her er et billede hvor jeg er 20+?

Åh ja, den mave ligner heller ikke en gravid i uge 20! Tak for deling af billede - maven ser SÅ fin ud .. Jeg håber, at min  mave snart kommer !!

Anmeld

14. oktober 2013

liten-mamma

Marianne1989 skriver:

Den bule er nu meget minimal, mange af mine veninder har sådan en lille sød bule, og de er nu ikke gravide .. Så stadig ingen som kommer op og siger tillykke med graviditeten .. Ja, jeg brokker mig også bare - for jeg skulle self også være glad for alt jo er godt med den lille.  Er bare lidt misundelig på alle de fine maver her i uge 20 

Synes altså godt man kan se forskel på dine billeder Det er ikke meget meget, men noget er der sket. 

Ja jeg forstår fuldt ud godt du er misundelig! Håber det lige pludselig bare gå stærkt Du skal nok få en fin mave, med den slanke krop du har.

Anmeld

14. oktober 2013

l.kjoeller

Marianne1989 skriver:

.. Hvis jeg ikke ser tykkere ud om 1 uge, så går jeg til læge!!!  Ej, men for dem som sagde 'vent et par uger endnu...'  .. bliver fortsat meget oppustet om aftenen efter aftensmad, og det er meget hyggeligt (så ser man da lidt gravid ud) - men lidt irriterende og måske lidt flovt at tænke på det er mad og luft man ser .. anyways, I får et billede alligevel 

jeg var vidst en af dem der gav dig falske forhåbniger  sorry. men synes nu altså godt jeg kan se en forskel. så tror processen er i gang. nyd at du stadig kan bevæge dig frit og ligge som du har lyst til  maven skal tidsnok komme. forstår dig dog godt 

Anmeld

14. oktober 2013

Babydrøm

Marianne1989 skriver:

.. Hvis jeg ikke ser tykkere ud om 1 uge, så går jeg til læge!!!  Ej, men for dem som sagde 'vent et par uger endnu...'  .. bliver fortsat meget oppustet om aftenen efter aftensmad, og det er meget hyggeligt (så ser man da lidt gravid ud) - men lidt irriterende og måske lidt flovt at tænke på det er mad og luft man ser .. anyways, I får et billede alligevel 

Jeg er også misundelig på din flotte mave men forstår dig godt, håber snart du får mere mave 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.