Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Michelle21 skriver: Hmm troede faktisk ikke at alderen havde noget at sige,, men det er vel kun hvis det går som det skal ikke??
Hmm troede faktisk ikke at alderen havde noget at sige,, men det er vel kun hvis det går som det skal ikke??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Michelle21 skriver: Men var det ikke fordi du er flergangsfødende at det kun ville have heddet et par timer??
Men var det ikke fordi du er flergangsfødende at det kun ville have heddet et par timer??
jo var også det jeg mente, at anden gang kommer man normalt hjem efter et par timer, og første gang siger de 2-3 dage
DianaRJS skriver: jo var også det jeg mente, at anden gang kommer man normalt hjem efter et par timer, og første gang siger de 2-3 dage
hiih ja okay
Michelle21 skriver: Nej det håber jeg heller ikke, men jeg tror jeg tager en snak med min jordemoder når jeg skal ned til hende igen, fordi jeg vil nemlig så gerne have amningen op og kører inden vi kommer hjem
Nej det håber jeg heller ikke, men jeg tror jeg tager en snak med min jordemoder når jeg skal ned til hende igen, fordi jeg vil nemlig så gerne have amningen op og kører inden vi kommer hjem
Ja tag en snak med hende om det.. De er hammer søde i Kolding synes jeg.. I hvert fald dem jeg har haft med at gøre
Line - med 2 boblinger skriver: Ja tag en snak med hende om det.. De er hammer søde i Kolding synes jeg.. I hvert fald dem jeg har haft med at gøre
Det håber jeg så på
var indlagt i 5 dage pga komplikationer
Kamulla skriver: var indlagt i 5 dage pga komplikationer
Hvor var det henne??
Michelle21 skriver: Hej piger. Jeg er lidt nysgerrig, jer der fødte på kolding sygehus hvor længe var i indlagt fordi jeg kan ikke rigtig finde ud af om man skal føde ambulant?? Jeg ville have det dårligt med at komme hjem lige efter.. og jer andre der ikke fødte på kolding hvor længe var i??
Hej piger.
Jeg er lidt nysgerrig, jer der fødte på kolding sygehus hvor længe var i indlagt fordi jeg kan ikke rigtig finde ud af om man skal føde ambulant??
Jeg ville have det dårligt med at komme hjem lige efter..
og jer andre der ikke fødte på kolding hvor længe var i??
Jeg fødte ambulant i Roskilde . Gad ikke sove der. Alt var i fineste orden, og amningen gik super. Så jeg ville hjem i mine trygge rammer
A&F skriver: Jeg fødte ambulant i Roskilde . Gad ikke sove der. Alt var i fineste orden, og amningen gik super. Så jeg ville hjem i mine trygge rammer
Var du førstegang??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128