Hvor længe var i indlagt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.192 visninger
58 svar
22 synes godt om
13. oktober 2013

Michelle21

Hej piger.

Jeg er lidt nysgerrig, jer der fødte på kolding sygehus hvor længe var i indlagt fordi jeg kan ikke rigtig finde ud af om man skal føde ambulant?? 

Jeg ville have det dårligt med at komme hjem lige efter.. 

og jer andre der ikke fødte på kolding hvor længe var i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

lycly

Det er kun flergangsfødende der skal hjem samme dag Men kun hvis alt er som det skal være

Anmeld

13. oktober 2013

Michelle21

LuLy skriver:

Det er kun flergangsfødende der skal hjem samme dag Men kun hvis alt er som det skal være

Er det på kolding eller bare generelt??

Anmeld

13. oktober 2013

BigHope13

Michelle21 skriver:

Hej piger.

Jeg er lidt nysgerrig, jer der fødte på kolding sygehus hvor længe var i indlagt fordi jeg kan ikke rigtig finde ud af om man skal føde ambulant?? 

Jeg ville have det dårligt med at komme hjem lige efter.. 

og jer andre der ikke fødte på kolding hvor længe var i??

Vi skal være i sønderborg og har fået at vide at som førstegangs førende er man der 24 timer hvis alt går som det skal. Man bliver ikke sent hjem før man selv er tryg ved det, plus de skal have set en god sutte teknik og våde bleer ved barnet, og moren skal også have tisset inden man kommer hjem.
Er der opstået det mindste under fødslen, en kraftig bristning , for stort blodtab eller andet så bliver man selvfølgelig længere.

Det var sådan kort lige hvad vi fik forklaret omkring opholdet på sygehuset. skal ikke kunne sige om det er så meget anderledes i kolding.

Anmeld

13. oktober 2013

lycly

Michelle21 skriver:

Er det på kolding eller bare generelt??

Det er generelt Ingen førstegangsfødende bliver sendt hjem et par timer efter. Medmindre man selvfølgelig gerne vil og alt kører Men på de fleste hospitaler har man 2 overnatninger

Anmeld

13. oktober 2013

Dorthe1986

Vi kunne være på Thisted sygehus i 5 døgn. Jeg fødte lørdag eftermiddag og tog hjem onsdag formiddag :-) vi bestemte selv :-)

Anmeld

13. oktober 2013

et-ønske

Fødte i Herning og lå der i 4 dage efter fødslen - kom hjem på en åben indlæggelse, da jeg havde en meget stor bristning og mistede 3,5 liter blod....

Anmeld

13. oktober 2013

Michelle21

BigHope13 skriver:

Vi skal være i sønderborg og har fået at vide at som førstegangs førende er man der 24 timer hvis alt går som det skal. Man bliver ikke sent hjem før man selv er tryg ved det, plus de skal have set en god sutte teknik og våde bleer ved barnet, og moren skal også have tisset inden man kommer hjem.
Er der opstået det mindste under fødslen, en kraftig bristning , for stort blodtab eller andet så bliver man selvfølgelig længere.

Det var sådan kort lige hvad vi fik forklaret omkring opholdet på sygehuset. skal ikke kunne sige om det er så meget anderledes i kolding.

Mange tak, men det er egentlig bare fordi jeg er lidt nervøs for at blive sendt hjem for tidligt og det kan jeg godt blive lidt utilpas over men mon ikke det er nogenlunde det samme??

Anmeld

13. oktober 2013

Michelle21

LuLy skriver:

Det er generelt Ingen førstegangsfødende bliver sendt hjem et par timer efter. Medmindre man selvfølgelig gerne vil og alt kører Men på de fleste hospitaler har man 2 overnatninger

OKay det må jeg hører om når jeg skal til samtale på sygehuset

Anmeld

13. oktober 2013

Michelle21

et-ønske skriver:

Fødte i Herning og lå der i 4 dage efter fødslen - kom hjem på en åben indlæggelse, da jeg havde en meget stor bristning og mistede 3,5 liter blod....

Det lyder da ikke særlig behageligt, hvordan var det så og komme hjem??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.