Michelle21 skriver:
Hej piger.
Jeg er lidt nysgerrig, jer der fødte på kolding sygehus hvor længe var i indlagt fordi jeg kan ikke rigtig finde ud af om man skal føde ambulant??
Jeg ville have det dårligt med at komme hjem lige efter..
og jer andre der ikke fødte på kolding hvor længe var i??
nu har jeg godt nok født begge gange på Viborg sygehus... men tror nu det er samme regler alle steder 
ved den ældste var vi der i knap 3 uger grundet problemer da han er født 34+6. han var for det første meget lille og skulle derfor have ekstra varme + ilt og han fik taget en masse blodprøver hele tiden så de kunne følge hans ilt, og da vi faktisk fik at vide at nu kunne vi komme hjem fik han gulsot, og da han havde lagt i lys begyndte han at tabe sig, så der var desværre en masse problemer, MEN inden det blev planlagt jeg skulle sættes igang så tideligt, fik vi at vide det hed 2-3 dage afhængig af hvordan tingene nu stod til...
ved den yngste kom vi hjem efter 7 timer, dog kunne vi være kommet hjem før, men de har en regel der at man skal på toilet og tisse inden man tager hjem, og det var min blære tydeligvis ikke med på derfor tog det noget længere
men ellers ville det også ha heddet efter et par timer 
Anmeld