Hvor længe var i indlagt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2013

Fuglemor

Jeg fødte på Randers. Og de så helst vi var der to overnatninger, men jeg havde bare ikke lyst til at være der. Ville bare gerne hjem. Så vi tog en overnatning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

Michelle21

Fuglemor skriver:

Jeg fødte på Randers. Og de så helst vi var der to overnatninger, men jeg havde bare ikke lyst til at være der. Ville bare gerne hjem. Så vi tog en overnatning

okay, måske det er forskelligt ?? 

Anmeld

13. oktober 2013

Kløver

1 gang først efter 14 dage pga min søn blev født for tidligt, 2 gang efter 3 døgn pga ks

Anmeld

13. oktober 2013

Clisolka

Michelle21 skriver:

Hej piger.

Jeg er lidt nysgerrig, jer der fødte på kolding sygehus hvor længe var i indlagt fordi jeg kan ikke rigtig finde ud af om man skal føde ambulant?? 

Jeg ville have det dårligt med at komme hjem lige efter.. 

og jer andre der ikke fødte på kolding hvor længe var i??

Jeg har ikke født på Kolding 

Første gang fødte jeg på Rigshospitalet, hvor jeg var indlagt i 5 dage efter et AKS. Bella havde fået gulsot, så de ville lige have os indlagt 1-2 dage ekstra 

Her 2. gang var jeg indlagt i 3 dage. 

Jeg har diabetes så jeg skulle min. være indlagt 2 dage for at holde øje med både mig og baby + vores blodsukker, hvis nu der skulle ske noget 

Anmeld

13. oktober 2013

AnthonsMor

Michelle21 skriver:

Hej piger.

Jeg er lidt nysgerrig, jer der fødte på kolding sygehus hvor længe var i indlagt fordi jeg kan ikke rigtig finde ud af om man skal føde ambulant?? 

Jeg fødte i Viborg, og der hedder det sig, at man får 2 overnatninger, medmindre man selvfølgelig føder midt om natten, så er det jo næsten 3

Vi var dog indlagt i 7 dage, da Anthon var lidt sløj..

Anmeld

13. oktober 2013

Mettefpigen

Vi var indlagt fra fredag til mandag, men kun fordi at Lukas skulle skannes fordi de mente at han havde problemer med tarmene....

Anmeld

13. oktober 2013

modesty

Michelle21 skriver:

Hej piger.

Jeg fødte på Riget og havde to eller tre overnatninger, kan ikke lige huske det. Jeg bristede ret voldsomt, ellers er jeg ret sikker på at jeg selv gerne ville have været hjemme efter én overnatning.

Anmeld

13. oktober 2013

Aabye

Første gang var jeg indlagt i 4 dage.. Det er snart 3 år siden.. Min amning ville IKKE op og køre, og jeg havde et par rigtig søde personer på barselsgangen der var fuldt ud forstående for at jeg IKKE ville give flaske og at jeg ikke var tryg ved at komme hjem uden at amningen kørte.. 

2 gang lå jeg 4 dage på neo... Ikke fordi jeg fødte for tidligt.. Men fordi jeg fødte et stort barn (4635 g) meget meget hurtigt (1 time og 20 min fra første ve til han var ude) og han kunne simpelthen ikke følge med.. Han fik en sammenklappet lunge, havde problemer med sukkerbalancen, og havde det bestemt ikke særlig godt.. 

Du bliver IKKE sendt hjem hvis du er utryg.. Slet ikke som førstegangsfødende..!

Anmeld

13. oktober 2013

Rosin

Michelle21 skriver:

Hej piger.

Hejsa, 

Jeg fødte på Kolding sygehus i februar 2012. Fik at vide at de nu brugte ambulant fødsel og man blev sendt hjem hvis alt kørte som det skulle. Men at de altså ikke sendte nogen hjem der var utrygge. Var selv indlagt i 6 dage (mere end rigeligt!) da der var problemer med amningen. 

Vil helt sikkert anbefale dig at snakke med din jordemoder om det! Gjorde jeg selv, og tror hun skrev i min journal at jeg havde et ønske om at blive derinde til jeg var tryg ved det hele efter fødslen. 

Jeg havde en rigtig god oplevelse med Kolding Sygehus og det håber jeg også du får

Anmeld

13. oktober 2013

DianaRJS

Michelle21 skriver:

Hej piger.

nu har jeg godt nok født begge gange på Viborg sygehus... men tror nu det er samme regler alle steder

ved den ældste var vi der i knap 3 uger grundet problemer da han er født 34+6. han var for det første meget lille og skulle derfor have ekstra varme + ilt og han fik taget en masse blodprøver hele tiden så de kunne følge hans ilt, og da vi faktisk fik at vide at nu kunne vi komme hjem fik han gulsot, og da han havde lagt i lys begyndte han at tabe sig, så der var desværre en masse problemer, MEN inden det blev planlagt jeg skulle sættes igang så tideligt, fik vi at vide det hed 2-3 dage afhængig af hvordan tingene nu stod til...

ved den yngste kom vi hjem efter 7 timer, dog kunne vi være kommet hjem før, men de har en regel der at man skal på toilet og tisse inden man tager hjem, og det var min blære tydeligvis ikke med på derfor tog det noget længere men ellers ville det også ha heddet efter et par timer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.