Sisse Vinther skriver:
Min fætters kusine, og en som har tilbudt mig en vippestol fik kønent at vide til NF, i henholdsvis uge 12+2 og uge 12.
Begge fik hvad der var spottet...
Nu vil jeg høre, om der er nogen herinde som har erfaringer med dette? Koster det noget at få kønnet at vide, eller et bud på det, til NF? Og har I fået det der er budt på -eller det modsatte?
Og så er jeg så hamrende nysgerrig.. Jeg rammer 12+6 når jeg skal til NF d 21/10, er der nogen herinde der har et scanningsbillede fra 12+6?
Tænker at der er en lille bitte ært, rund kugle lignende et eller andet man ikke kan se noget som helst på... 
Mvh den utålmodige. 
jeg tænker at det self ikke skader at høre....
men tænker også sammetid at der en grund til dem der laver kønsscanninger, er special uddannet i det, og siger 14+0, så ville overhovedet ikke tro på det til en nf..... vi fik selv at vide til nf at det var 2 piger vi ventede, men til kønsscanning viste det sig det var en dreng og en pige..... og det er senere blevet bekræftet af læger også da de har lidt lettere ved at finde ud af hvem der er hvem 
7så altså det skader ikke at spørge men ville helt klart selv vente i frygt for at få et køn at vide og det så alligevel viser sig at være andet 
Anmeld