Nf køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2013

Sisse Vinther

AnthonsMor skriver:

Du kan ikke forvente at de overhovedet vil komme med et bud, fordi kønsorganerne tit ligner hinanden på en prik på det tidspunkt

Men med hensyn til billede, så får du et lille fint menneske at se, og 2 arme, 2 ben, næse, mund, pande, fingre, tæer, hage og hele molevitten

Nej, jeg FORVENTER det heller ikke, men det ville da være rart at kunne spørge lidt hvis nu han/hun vidste noget.

Ih, det synes at være helt uvirkeligt... jeg fik fortalt min kæreste for nogle dage siden, at det ligne nu mest af alt ligner en søhest  Det passer vist ikke helt mere så.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

Sisse Vinther

twinny skriver:

Ja det er jeg helt enig i. Jeg synes det er fint de ikke vil fortælle det. Men tænk det er nødvendigt,?

Altså vi har ikke specielt mange penge, og har derfor fået tilbudt en masse gratis tøj og ting og sager af bekendte, venner og familie, men det meste af det er kønsbestemt (især tøjet) så for ligesom at kunne forberede os bedst, her første gang, og for at kunne tilbyde barnets de bedste vilkår så vil vi vide det. Ellers ville vi have ventet, og fået overraskelsen ved fødslen.

Anmeld

13. oktober 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Sisse Vinther skriver:

Min fætters kusine, og en som har tilbudt mig en vippestol fik kønent at vide til NF, i henholdsvis uge 12+2 og uge 12.
Begge fik hvad der var spottet...
Nu vil jeg høre, om der er nogen herinde som har erfaringer med dette? Koster det noget at få kønnet at vide, eller et bud på det, til NF? Og har I fået det der er budt på -eller det modsatte?

Og så er jeg så hamrende nysgerrig.. Jeg rammer 12+6 når jeg skal til NF d 21/10, er der nogen herinde der har et scanningsbillede fra 12+6?
Tænker at der er en lille bitte ært, rund kugle lignende et eller andet man ikke kan se noget som helst på...

Mvh den utålmodige.

Da jeg ventede den store fik jeg at vide man ikke kunne se forskel til nakkefold, men til den gennemscanningen i uge 19 sagde de jeg højst sansynligt fik en dreng - og nu har jeg en dreng med masse af energi... 

Anmeld

13. oktober 2013

DianaRJS

Sisse Vinther skriver:

Min fætters kusine, og en som har tilbudt mig en vippestol fik kønent at vide til NF, i henholdsvis uge 12+2 og uge 12.
Begge fik hvad der var spottet...
Nu vil jeg høre, om der er nogen herinde som har erfaringer med dette? Koster det noget at få kønnet at vide, eller et bud på det, til NF? Og har I fået det der er budt på -eller det modsatte?

Og så er jeg så hamrende nysgerrig.. Jeg rammer 12+6 når jeg skal til NF d 21/10, er der nogen herinde der har et scanningsbillede fra 12+6?
Tænker at der er en lille bitte ært, rund kugle lignende et eller andet man ikke kan se noget som helst på...

Mvh den utålmodige.

jeg tænker at det self ikke skader at høre....

men tænker også sammetid at der en grund til dem der laver kønsscanninger, er special uddannet i det, og siger 14+0, så ville overhovedet ikke tro på det til en nf..... vi fik selv at vide til nf at det var 2 piger vi ventede, men til kønsscanning viste det sig det var en dreng og en pige..... og det er senere blevet bekræftet af læger også da de har lidt lettere ved at finde ud af hvem der er hvem

7så altså det skader ikke at spørge men ville helt klart selv vente i frygt for at få et køn at vide og det så alligevel viser sig at være andet

Anmeld

13. oktober 2013

AnthonsMor

Sisse Vinther skriver:

Nej, jeg FORVENTER det heller ikke, men det ville da være rart at kunne spørge lidt hvis nu han/hun vidste noget.

Ih, det synes at være helt uvirkeligt... jeg fik fortalt min kæreste for nogle dage siden, at det ligne nu mest af alt ligner en søhest  Det passer vist ikke helt mere så.

Det passer overhovedet IKKE

Anthon lignede en klovn, fordi hans kæbe var meget tydelig, så det lignede den der hvide kant de har om munden

Og derudover er de bare mini små mennesker

Du kan altid spørge, men de siger nok nej

Anmeld

13. oktober 2013

baby012

Jeg fik afvide (13+1) at jeg ventede en dreng, og jeg fik en dreng  

men du skal ikke regne med at de kigger, og rigtig mange vil ikke se efter. Men vi fik det rigtige køn afvide  

Anmeld

13. oktober 2013

twinny

Sisse Vinther skriver:

Altså vi har ikke specielt mange penge, og har derfor fået tilbudt en masse gratis tøj og ting og sager af bekendte, venner og familie, men det meste af det er kønsbestemt (især tøjet) så for ligesom at kunne forberede os bedst, her første gang, og for at kunne tilbyde barnets de bedste vilkår så vil vi vide det. Ellers ville vi have ventet, og fået overraskelsen ved fødslen.

Jamen det var heller ikke sådan ment. Det var ment i vrede som tænk nogle vælger abort pga kønnet. 

Anmeld

13. oktober 2013

Sisse Vinther

twinny skriver:

Jamen det var heller ikke sådan ment. Det var ment i vrede som tænk nogle vælger abort pga kønnet. 

Ja, det er vi så også begge ret frustrerede over herhjemme.. Altså vi tager det der kommer og er lige så glad ved en pige som en dreng, bare barnet er sundt og rask -og min kærestes ord; Bare I begge to klarer det fint hele forløbet igennem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.