Nf køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.875 visninger
27 svar
12 synes godt om
12. oktober 2013

Sisse Vinther

Min fætters kusine, og en som har tilbudt mig en vippestol fik kønent at vide til NF, i henholdsvis uge 12+2 og uge 12.
Begge fik hvad der var spottet...
Nu vil jeg høre, om der er nogen herinde som har erfaringer med dette? Koster det noget at få kønnet at vide, eller et bud på det, til NF? Og har I fået det der er budt på -eller det modsatte?

Og så er jeg så hamrende nysgerrig.. Jeg rammer 12+6 når jeg skal til NF d 21/10, er der nogen herinde der har et scanningsbillede fra 12+6?
Tænker at der er en lille bitte ært, rund kugle lignende et eller andet man ikke kan se noget som helst på...

Mvh den utålmodige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2013

Kløver

Det er ren gætværk da de ikke kan se forskel før tidligst 14+0 så jeg ville vente og evt selv betale for en kønsscanning

Anmeld

12. oktober 2013

Sisse Vinther

Maja84 skriver:

Det er ren gætværk da de ikke kan se forskel før tidligst 14+0 så jeg ville vente og evt selv betale for en kønsscanning

Øv-bøv, nu troede jeg lige man kunne være el lucky-bird

Men tak for rådet.

Anmeld

12. oktober 2013

Carina:-)

Ingen billede,men du kan forvente et billede af et lille perfekt menneske med fingre,tæer og det hele 

Mhs til køn-så har jeg hørt at de ikke vil byde ind for real så tidligt -

Selv har jeg aldrig spurgt da jeg synes det er fedt at få overraskelsen til fødslen

Anmeld

12. oktober 2013

twinny

Det passer ikke at man ikke kan se det så tidligt.! Begge køn har tapper, men det er vinklen på tappen, der afgøre det.

Men de skal have kursus i det. Det fik jeg afvide på herlev. Og der var noget var stykker der kunne se det. 

Jeg fik afvide 98% chance for drenge og det var drenge der kom ud.

Men igen er det ikke alle der kan og vil derfor ikke sige det.  

Anmeld

12. oktober 2013

Michelle88

Nogen steder vil de ikke sige det, da nogen stadigvæk er indenfor abort grænsen når de er til NF. Så for at undgå dem der kan finde på at få en abort pga. kønnet.. Med hensyn til billedet liger det er barn, ligesom til 20 ugers scanning bare mindre..

Anmeld

12. oktober 2013

Maise86

Sisse Vinther skriver:

Min fætters kusine, og en som har tilbudt mig en vippestol fik kønent at vide til NF, i henholdsvis uge 12+2 og uge 12.
Nu vil jeg høre, om der er nogen herinde som har erfaringer med dette? Koster det noget at få kønnet at vide, eller et bud på det, til NF? Og har I fået det der er budt på -eller det modsatte?

Og så er jeg så hamrende nysgerrig.. Jeg rammer 12+6 når jeg skal til NF d 21/10, er der nogen herinde der har et scanningsbillede fra 12+6?
Tænker at der er en lille bitte ært, rund kugle lignende et eller andet man ikke kan se noget som helst på...

Mvh den utålmodige.

Med min søn var scanningsdamen ret overbevist om at det var en dreng der lå og gemte sig og jeg kunne også se en tydelig forskel på scanningen med min søn og min datter.

Var til kønsscanning igen i 14+o og der var det også en dreng

Nå ja og ud kom en dreng

Så det er slet ikke umuligt

Anmeld

12. oktober 2013

Anonym101

Sisse Vinther skriver:

Mvh den utålmodige.

Rent gætteværk  En piges klitoris kan jo hæve op så tidligt, så hvis der skulle være noget at se skal man lige tage det med et gram salt 

Anmeld

12. oktober 2013

Sisse Vinther

Carina:-) skriver:

Ingen billede,men du kan forvente et billede af et lille perfekt menneske med fingre,tæer og det hele 

Mhs til køn-så har jeg hørt at de ikke vil byde ind for real så tidligt -

Selv har jeg aldrig spurgt da jeg synes det er fedt at få overraskelsen til fødslen

Ja, det havde vi også først valgt, men mht. økonomi og forberedelse er det smartest vi ved det med den første.

Anmeld

12. oktober 2013

Sisse Vinther

twinny skriver:

Det passer ikke at man ikke kan se det så tidligt.! Begge køn har tapper, men det er vinklen på tappen, der afgøre det.

Men de skal have kursus i det. Det fik jeg afvide på herlev. Og der var noget var stykker der kunne se det. 

Jeg fik afvide 98% chance for drenge og det var drenge der kom ud.

Men igen er det ikke alle der kan og vil derfor ikke sige det.  

Okay, men det er altså derfor ikke 100% gætværk med alle? :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.