Nf køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2013

Sisse Vinther

Maise86 skriver:

Med min søn var scanningsdamen ret overbevist om at det var en dreng der lå og gemte sig og jeg kunne også se en tydelig forskel på scanningen med min søn og min datter.

Var til kønsscanning igen i 14+o og der var det også en dreng

Nå ja og ud kom en dreng

Så det er slet ikke umuligt

Så tror jeg alligevel jeg vil spørge ad om de ved noget så tidligt.
Og så få det bekræftet en uge eller to efter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2013

Maise86

Sisse Vinther skriver:

Så tror jeg alligevel jeg vil spørge ad om de ved noget så tidligt.
Og så få det bekræftet en uge eller to efter.

Det kan jo ikke skade at spørge, men nogen vil nok påstå at det ikke er muligt at se kønnet så tidligt, men ja jeg har oplevet det modsatte

Anmeld

12. oktober 2013

Sisse Vinther

Det kan jo ikke skade at spørge, men nogen vil nok påstå at det ikke er muligt at se kønnet så tidligt, men ja jeg har oplevet det modsatte

Ja, og jeg har nemlig hørt mange steder, hvor de har budt ind med det så tidligt, og det så også har vist sig at være rigitgt.

for at hun kan afsløre lidt.

Anmeld

12. oktober 2013

twinny

Sisse Vinther skriver:

Okay, men det er altså derfor ikke 100% gætværk med alle? :-)

Nej det er det ikke for dem er har kursus eller uddannelse i det. 

Anmeld

12. oktober 2013

Kløver

twinny skriver:

Det passer ikke at man ikke kan se det så tidligt.! Begge køn har tapper, men det er vinklen på tappen, der afgøre det.

Men de skal have kursus i det. Det fik jeg afvide på herlev. Og der var noget var stykker der kunne se det. 

Jeg fik afvide 98% chance for drenge og det var drenge der kom ud.

Men igen er det ikke alle der kan og vil derfor ikke sige det.  

Jeg fik at vide at kønsorganerne ikke er dannet færdige og det derfor er nemt at tage fejl, fortalte hende som vi har fået lavet private scanningsbilleder hos

Anmeld

12. oktober 2013

twinny

Maja84 skriver:

Jeg fik at vide at kønsorganerne ikke er dannet færdige og det derfor er nemt at tage fejl, fortalte hende som vi har fået lavet private scanningsbilleder hos

Nej de er ikke dannet endnu, da de begge har tapper så tidligt. Men det er vinklen på tappen hvor man kan se det. Så det kan de godt. Men det kræver at de bliver uddannet i hvordan tapper er. 

Anmeld

12. oktober 2013

AnthonsMor

Sisse Vinther skriver:

Min fætters kusine, og en som har tilbudt mig en vippestol fik kønent at vide til NF, i henholdsvis uge 12+2 og uge 12.
Begge fik hvad der var spottet...
Nu vil jeg høre, om der er nogen herinde som har erfaringer med dette? Koster det noget at få kønnet at vide, eller et bud på det, til NF? Og har I fået det der er budt på -eller det modsatte?

Og så er jeg så hamrende nysgerrig.. Jeg rammer 12+6 når jeg skal til NF d 21/10, er der nogen herinde der har et scanningsbillede fra 12+6?
Tænker at der er en lille bitte ært, rund kugle lignende et eller andet man ikke kan se noget som helst på...

Mvh den utålmodige.

Du kan ikke forvente at de overhovedet vil komme med et bud, fordi kønsorganerne tit ligner hinanden på en prik på det tidspunkt

Men med hensyn til billede, så får du et lille fint menneske at se, og 2 arme, 2 ben, næse, mund, pande, fingre, tæer, hage og hele molevitten

Anmeld

12. oktober 2013

twinny

Maja84 skriver:

Jeg kan åbenbart ikke indsætte linkes.  

Men hvis du søger er der uk sider, der viser forskel på kønnet i uge 12. Men det kræver et uddannet øje. Hehe

Anmeld

12. oktober 2013

Kløver

twinny skriver:

Jeg kan åbenbart ikke indsætte linkes.  

Men hvis du søger er der uk sider, der viser forskel på kønnet i uge 12. Men det kræver et uddannet øje. Hehe

Okay, jeg synes så også der er noget etisk i at fortælle køn så tidligt så synes det er ok de ikke fortæller det før, og barnets helbred er jo også det vigtigste

Anmeld

12. oktober 2013

twinny

Maja84 skriver:

Okay, jeg synes så også der er noget etisk i at fortælle køn så tidligt så synes det er ok de ikke fortæller det før, og barnets helbred er jo også det vigtigste

Ja det er jeg helt enig i. Jeg synes det er fint de ikke vil fortælle det. Men tænk det er nødvendigt,?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.