Badebukser 3½år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2013

B&J

bøllen skriver:

I bade bukserne ?? Har ikke oplevet s fryser men der er også gang i ham hele tiden 

ved du endelig om de har luffer eller hvordan er det nu ej jeg spørger som om det er første gang jeg skal i svømmehallen men det er også over 10år siden og var en totalt vandhund på det tidspunkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2013

bøllen

B&J skriver:

ved du endelig om de har luffer eller hvordan er det nu ej jeg spørger som om det er første gang jeg skal i svømmehallen men det er også over 10år siden og var en totalt vandhund på det tidspunkt

I fr-havn svømmehal er der " luffer " og bælter. Vi har dog egen luffer med, da jeg ikke syntes deres sidder godt. Det bliver da spændende  vi kommer der ofte og har 3 vandhunde 

Anmeld

12. oktober 2013

bøllen

B&J skriver:

jamen jeg ved det ikke for daniel har jo aldrig prøvet det er nok bare bange for han begynder at fryse men det er jo også mange år siden jeg sidst har været det selv

Nu kender jeg i jeres svømmehal , men i vores er vi ofte i det lille bassin, hvor vandet er varmt. Vi er ikke i det kolde bassin. Eller det er vi begyndt med. Da han de sidste 2 gange hopper fra vippen eller løber på en madras i vandet . S leger rundt og sjældent i ro  Så har ikke oplevet han bliver koldt. Vi skifter lidt i mellem de forskellige bassiner

Anmeld

12. oktober 2013

B&J

bøllen skriver:

Nu kender jeg i jeres svømmehal , men i vores er vi ofte i det lille bassin, hvor vandet er varmt. Vi er ikke i det kolde bassin. Eller det er vi begyndt med. Da han de sidste 2 gange hopper fra vippen eller løber på en madras i vandet . S leger rundt og sjældent i ro  Så har ikke oplevet han bliver koldt. Vi skifter lidt i mellem de forskellige bassiner

jeg må indrømme jeg ved det heller ikke

hvor køber du luffer henne ?? kunne være han syntes det var sjovt hvis vi selv havde nogle med

Anmeld

12. oktober 2013

DianaRJS

B&J skriver:

åh jamen så køber vi et par nye hvis det er tror nemlig kun han skal have en 98 som han er i eller 98-104 fordi han er så slank en dreng så han skal kunne holde dem oppe

vi var så lidt "smarte" at vi købte med snor i så de kunne spændes ind, udover det ELSKER han simpelthen at der skal bindes sløjfer på hans tøj... tror muligvis han har boet alene med hans mor for langtid

Anmeld

12. oktober 2013

B&J

DianaRJS skriver:

vi var så lidt "smarte" at vi købte med snor i så de kunne spændes ind, udover det ELSKER han simpelthen at der skal bindes sløjfer på hans tøj... tror muligvis han har boet alene med hans mor for langtid

jaaa det er ikke sådan når man får gode vaner af mor

daniel vil også gerne have det sidder tæt ellers rykker han op i det hele tiden og det er jo træls...

Anmeld

12. oktober 2013

bøllen

B&J skriver:

jeg må indrømme jeg ved det heller ikke

hvor køber du luffer henne ?? kunne være han syntes det var sjovt hvis vi selv havde nogle med

Vil tro du kan købe dem i legetøjs butikker mm supermarked havde dem i sommers . Dem S bruger er fra da ungerne var små 

Anmeld

13. oktober 2013

B&J

bøllen skriver:

Vil tro du kan købe dem i legetøjs butikker mm supermarked havde dem i sommers . Dem S bruger er fra da ungerne var små 

ej jeg må kigge eller evt spørge om de har nogle liggende ude bagved her er det jo spiderman 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.