Badebukser 3½år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2013

bøllen

B&J skriver:

Hej alle sammen nu fik jeg endelig købt mig en badedragt efter mit vægttab ja alt hunden skal gerne gemmes væk

nå men jeg skal jo have købt badebukser til daniel han er 3½ og bruger stadig ble hvad badebukser har jeres børn???

Vi har brugt swim suit indtil nu med badeble ( da han brugte ble ) nu bruger vi badeshorts ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2013

Louise81

Vi har altid brugt ImseVimse badebukser (badeble) til vores datter, og det har fungeret super godt.

De kan blandt andet købes på naturebaby.dk, koster omk. 140kr, tror jeg nok.

Her er hvad de skriver om den:

"Vores badebleer fra Imse Vimse har vundet Babygear & Toddler Platinum Award for bedste svømmebleer til babyer.

Takket være den bløde og smidige elastik i livet og ved benene, kan barnet bevæge sig frit rundt i vandet med denne badeble. Svømmebleen består af et lag blødt, lækagesikkert stof i tilfælde af 'uheld' og flexibelt badetøjsstof på ydersiden."

Der skal ikke bruges ble under dem, og de er godkendt til svømmehald.

Anmeld

12. oktober 2013

Mettefpigen

12. oktober 2013

DianaRJS

B&J skriver:

Hej alle sammen nu fik jeg endelig købt mig en badedragt efter mit vægttab ja alt hunden skal gerne gemmes væk

nå men jeg skal jo have købt badebukser til daniel han er 3½ og bruger stadig ble hvad badebukser har jeres børn???

nu ahr begge mine mirakuløst været blefri omrking 3 års alderen den ældste var 2½ og den yngste var 3,2 år men til ham havde vi faktisk bare alm. badebukser i et nummer større hvor han så havde en badeble under

det kan sagtens lade sig gøre, og er lidt fjoget at gå ud og købe dem hvor bleen nu passer i, hvis planen alligevel er de skal være blefri inden længe

Anmeld

12. oktober 2013

ano14316

I de svømmehaller vi kommer er det et krav at børnene har en badeblebuks - sådan en som imsevimses, en badebuks med lekagelag og stram elastik i benene og livet. Og indenunder dem en badeble.

Ingen badebleer sikre imod tis, men imod afføring i vandet.

Jeg har altid begge dele med og er vi i en ny svømmehal spørger jeg hvad deres krav er...

Ville synes det var så pinligt hvis bakteriealarmen gik pga os...

Det er skønt at svømme med ungerne... Jeg elsker det selvom jeg er meget tyk og har meget store brede strækmærker på hele maven.
Tænker lidt 'skulle andre have et problem med at jeg ser sådan ud uden tøj på, har de sørme et problem' og er der nogen jeg selv tænker ikke kan tillade søg at gå i svømmehal - NEJ.

Held og lykke med det...!

Anmeld

12. oktober 2013

B&J

bøllen skriver:

Vi har brugt swim suit indtil nu med badeble ( da han brugte ble ) nu bruger vi badeshorts ... 

tror også det er sådan noget daniel skal have, men fryser de ikke når de går rundt det kunne jeg bare forstille mig

Anmeld

12. oktober 2013

B&J

DianaRJS skriver:

nu ahr begge mine mirakuløst været blefri omrking 3 års alderen den ældste var 2½ og den yngste var 3,2 år men til ham havde vi faktisk bare alm. badebukser i et nummer større hvor han så havde en badeble under

det kan sagtens lade sig gøre, og er lidt fjoget at gå ud og købe dem hvor bleen nu passer i, hvis planen alligevel er de skal være blefri inden længe

åh jamen så køber vi et par nye hvis det er tror nemlig kun han skal have en 98 som han er i eller 98-104 fordi han er så slank en dreng så han skal kunne holde dem oppe

Anmeld

12. oktober 2013

B&J

ano14316 skriver:

I de svømmehaller vi kommer er det et krav at børnene har en badeblebuks - sådan en som imsevimses, en badebuks med lekagelag og stram elastik i benene og livet. Og indenunder dem en badeble.

Ingen badebleer sikre imod tis, men imod afføring i vandet.

Jeg har altid begge dele med og er vi i en ny svømmehal spørger jeg hvad deres krav er...

Ville synes det var så pinligt hvis bakteriealarmen gik pga os...

Det er skønt at svømme med ungerne... Jeg elsker det selvom jeg er meget tyk og har meget store brede strækmærker på hele maven.
Tænker lidt 'skulle andre have et problem med at jeg ser sådan ud uden tøj på, har de sørme et problem' og er der nogen jeg selv tænker ikke kan tillade søg at gå i svømmehal - NEJ.

Held og lykke med det...!

hvor er du sød for jeg har det så svært med jeg skal vise mig nemlig

og tak for dine råd det vil jeg helt sikkert spørge om inden vi skal der ud så

Anmeld

12. oktober 2013

bøllen

B&J skriver:

tror også det er sådan noget daniel skal have, men fryser de ikke når de går rundt det kunne jeg bare forstille mig

I bade bukserne ?? Har ikke oplevet s fryser men der er også gang i ham hele tiden 

Anmeld

12. oktober 2013

B&J

bøllen skriver:

I bade bukserne ?? Har ikke oplevet s fryser men der er også gang i ham hele tiden 

jamen jeg ved det ikke for daniel har jo aldrig prøvet det er nok bare bange for han begynder at fryse men det er jo også mange år siden jeg sidst har været det selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.