Badebukser 3½år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.610 visninger
27 svar
4 synes godt om
12. oktober 2013

B&J

Hej alle sammen nu fik jeg endelig købt mig en badedragt efter mit vægttab ja alt hunden skal gerne gemmes væk

nå men jeg skal jo have købt badebukser til daniel han er 3½ og bruger stadig ble hvad badebukser har jeres børn???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2013

TNBC

B&J skriver:

Hej alle sammen nu fik jeg endelig købt mig en badedragt efter mit vægttab ja alt hunden skal gerne gemmes væk

nå men jeg skal jo have købt badebukser til daniel han er 3½ og bruger stadig ble hvad badebukser har jeres børn???

altså da min nevø var 3(kort tid før han blev 4) så havde han bare alm. badebukser på og så gik vi ind og tissede(han var ikke i gang med træning til at stoppe med ble) fordi man ikke kunne tisse i vandet, han var ikke så meget for det, men til sidst gjorde han det og kort tid efter var han faktisk blefri meget stolt over at jeg startede det. (uden pres selvfølgelig)
men ellers kan man så ikke have badeble på og så badebukser udover..

Anmeld

12. oktober 2013

B&J

Yurie skriver:

altså da min nevø var 3(kort tid før han blev 4) så havde han bare alm. badebukser på og så gik vi ind og tissede(han var ikke i gang med træning til at stoppe med ble) fordi man ikke kunne tisse i vandet, han var ikke så meget for det, men til sidst gjorde han det og kort tid efter var han faktisk blefri meget stolt over at jeg startede det. (uden pres selvfølgelig)
men ellers kan man så ikke have badeble på og så badebukser udover..

jo det kan man sikkert

jeg ved det nemlig ikke vi har ikke været i svømmehal fordi jeg har skammet mig over min størrelse nu er det så bare huden men nu er han 3½ og syntes det er på tide vi skal hygge os i vandet

men vi må ud og købe svømmebleer og badebukser så

Anmeld

12. oktober 2013

TNBC

B&J skriver:

jo det kan man sikkert

jeg ved det nemlig ikke vi har ikke været i svømmehal fordi jeg har skammet mig over min størrelse nu er det så bare huden men nu er han 3½ og syntes det er på tide vi skal hygge os i vandet

men vi må ud og købe svømmebleer og badebukser så

det var også første gang han var i svømmehallen(fordi hans mor ikke er et vanddyr) Og ja, det var sent, men jeg var heller ikke meget for at gå i svømmehallen. og han elskede det.

Men ja, køb badebleer også, hvis han ikke er klar til at prøve toilettet.. (Jeg skal sige at min nevø ikke snakkede om toilet overhovedet)

Anmeld

12. oktober 2013

B&J

Yurie skriver:

det var også første gang han var i svømmehallen(fordi hans mor ikke er et vanddyr) Og ja, det var sent, men jeg var heller ikke meget for at gå i svømmehallen. og han elskede det.

Men ja, køb badebleer også, hvis han ikke er klar til at prøve toilettet.. (Jeg skal sige at min nevø ikke snakkede om toilet overhovedet)

vores dreng kan begge dele på wcet men han er ikke klar til at smide bleen inu men vi går stille frem

det væreste er nok bruseren der for han kan ikke lig bruseren

Anmeld

12. oktober 2013

TNBC

B&J skriver:

vores dreng kan begge dele på wcet men han er ikke klar til at smide bleen inu men vi går stille frem

det væreste er nok bruseren der for han kan ikke lig bruseren

så kan i jo sagtens undvære badeble, så spørg I ham bare eller siger, skal vi ikke lige ind på toilettet? Det gjorde jeg, og der var ingen uheld. det er måske mere behageligt uden badebleen.

han havde to par badebukser, et par løse og et stramme, hvor han selv valgte. de løse var vinderen. (dem kan jeg også bedst li)

Anmeld

12. oktober 2013

SHERO

Jeg købt sådan en badebukse ble i babysam, som fungere uden badeble. Min søn siger nemlig ikke inden han tisser selvom han snart bliver 4. Den har fungeret rigtig fint...

Anmeld

12. oktober 2013

B&J

Tullen85 skriver:

Jeg købt sådan en badebukse ble i babysam, som fungere uden badeble. Min søn siger nemlig ikke inden han tisser selvom han snart bliver 4. Den har fungeret rigtig fint...

ej hvor lyder den smart den må jeg lige søge på og se om jeg kan finde så

Anmeld

12. oktober 2013

MyLove E

Nu er Elias selvfølgelig kun 2 1/2. Men vi køre badeble og badebukser ovenpå

Ang brusere så har de tit små badekar i svømmehallerne

Anmeld

12. oktober 2013

B&J

Tauf skriver:

Nu er Elias selvfølgelig kun 2 1/2. Men vi køre badeble og badebukser ovenpå

Ang brusere så har de tit små badekar i svømmehallerne

små må han klemme sin mås der ned i du har lige gjord mig glad tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.