PB udsat pga. fravær af kæresten :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2013

Anonym trådstarter

Miin'Baby'Mus skriver:

Altså jeg har da en veninde der fik en søn og kæreste tog til Afganistan ugen efter og kommer først hjem til februar 2014 

Alt er muligt hvis man selv vil, man behøver jo ikke at være 2 hjemme hele tiden. Jeg ved godt det måske ikke er sådan drømmen er, men jeg siger bare at dit ønske ikke er umuligt 

Det forstår jeg godt og har også en veninde der er ude for noget lignende det samme, men han kom jo hjem igen derefter og var en stor del af det. Det er ikke de næste 3-5 år han er væk og kun har 50-100 dage hjemme om året. Jeg ved det også er hårdt, og jeg selv har valgt det, men når nu det er en realitet og pb var planlagt og jeg sådan glæder mig, så er det bare hårdt med den nyhed og skulle spille glad på hans vegne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2013

Anonym trådstarter

også bare surt at have sin mens i de dage, hvor han kommer hjem næste gang. øv!

Ked af det dårlige humør, men har bare brug for at komme ud med noget af min frustration over alle de ting der lige er for tiden.

Tak

Anmeld

11. oktober 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Det forstår jeg godt og har også en veninde der er ude for noget lignende det samme, men han kom jo hjem igen derefter og var en stor del af det. Det er ikke de næste 3-5 år han er væk og kun har 50-100 dage hjemme om året. Jeg ved det også er hårdt, og jeg selv har valgt det, men når nu det er en realitet og pb var planlagt og jeg sådan glæder mig, så er det bare hårdt med den nyhed og skulle spille glad på hans vegne.

Okay, jamen jeg kan også bruge min kæreste og hans storebror som eks. Deres far var aldrig hjemme da han altid arbejde udenlands og stadig gør det. Han er lige kommet hjem fra job i Norge og skal nu til Whales og det har fungeret fint. Ja drengene har da savnet deres far, men de har også altid været vant til det så det er jo ikke fordi det har været et problem 

Jeg kan stadig ikke se hvorfor i ikke bare kommer i gang når du nu ønsker det - mange mennesker får børn på denne måde og det sker der altså ikke noget ved. Desuden er småbørn alligevel mest sammen med deres mor - eller sådan er det oftest og sådan er det også herhjemme 

Men det er jo op til jer selv og håber da at i finder den rigtige beslutning 

Anmeld

11. oktober 2013

Mn101186

Jeg synes bare i skal prøve.. min kærestes far boede i udlandet indtil han (og hans tvilling) var en del oppe i årene, pga arbejde og da han flyttede hjem rejste han utrolig meget.. de har et utroligt godt forhold idag og nu er han hjemme og ser dem vokse op han vil selvfølgelig gå glip af en del men hvis din drøm er at få en baby nu jaah så hvorfor ikke? Du støtter jo også ham i hans drøm.. tænker der går måske noget tid inden du bliver gravid og yderliger 9 mdr inden bebs kommer. Så har han da god tid dernede og mon ikke han gerne vil hjem ihen når den lille så er der  

Tænker du bør snakke det igennem med ham og fortælle at du gerne vil have børn og med ham.. men hvor gamle er i? 

Anmeld

11. oktober 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Øv, kan godt forstå du er skuffet 

Jeg ville vente et par år (kommer dog an på din alder), selvom det er svært. Jeg synes forresten du lyder som en rigtig god kæreste! Han er heldig han har så  meget opbakning fra hjemmefronten. 

Anmeld

11. oktober 2013

lille-fisen

Jeg synes måske du skal tage en snak med din kæreste om at man ikke kan blæse og have mel i munden. Det giver da bedst mening at i starter så du forhåbentlig kan gå og være gravid mens han er i Afrika fra maj-september. Det er da dejligt at han vil have tid til at være far og være med, men det kan man jo ikke gøre i samme grad når man også gerne vil arbejde i Afrika. I må mødes på midten et sted for i skal jo begge være glade og tilfredse  Det kan jo ikke kun være hans job og hans ønsker der skal styre hvornår PB starter. Hvis i er indstillede på det som det medfører så kan i da sagtens starte før. Hvorfor kan han iøvrigt ikke tale med dig mere end 15 min pr dag? Og ikke engang hver dag? - der findes sa Skype og flere andre muligheder?

Anmeld

13. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej alle sammen og tusind tak for jeres svar. Jeg har været lidt væk fra siden her, da jeg blev ret ked af hele situationen og lige skulle bruge noget tid på mig selv og nogle veninder og vende det hele med. Derfor vælger jeg lige at svare på alle de sidste indlæg der er kommet i et samlet svar

Miin’Baby’mus:
Jeg ved godt, at børnene ville vende sig til, at far er ude og sejle og nogle gange ikke er hjemme. Fordi vi ikke lige går i gang nu er, fordi jeg gerne vil være længere i mit studie end jeg er. Jeg vil gerne have (og min kæreste er enig i dette), at pb bliver imens jeg er studerende, da jeg kan få en fantastisk ordning på mit studie, samtidig så vil jeg have masser af tid til baby.

Mn101186:
Jeg vil også rigtig gerne i gang, da det er noget af det jeg glæder mig allermest til. Ikke mindst at blive mor, men også at gøre min kæreste til far. Alligevel skal alt det praktiske også lige med, så det er derfor vi gerne lige vil vente et år med at prøve, så jeg forhåbentligt kommer til at have mellem 1½ til 1 år tilbage af studiet. Min kæreste er lige fyldt 25 år og jeg fyldt 24 år for et par dage siden. Så jo vi er unge og der er masser af tid, men vil rigtig gerne være ung mor.

Demosan:
Tusind tak for de søde ord. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at jeg vil være sammen med ham til den ene af os dør. Vi flyttede sammen på vores 4. date og vi har ikke haft et eneste skænderi, intet problem med sex og selv vores venner går og siger til os, at hvis ikke os der bliver gamle og grå sammen, så bliver ingen. De sammenligner os lidt med Marshall og Lilly i How I Met Your Mother.

Lille-fisen:
Jeg har forsøgt, men han lader ikke rigtig til at forstå logikken i, at jeg når at blive færdig med studie inden han kan blive fuldtidsfar. Jeg har ikke mulighed for at snakke med ham for tiden, da han er i skotland og ikke kan snakke mere end max 15 min om dagen, desuden har han så travlt for tiden, at jeg ikke har snakket med ham siden i torsdags og før det var det søndag i sidste uge. Ret hårdt, men det værd. Fordi han ikke kan snakke mere end 15 min pr. dag er fordi han er sømand og sejler ude på havet det meste og de har kun satelittelefon. De er så stort et skib, at de to telefoner der er på skibet skal alle have mulighed for at bruge, så de må max bruge 15 min om dagen. De har ikke internet andet end sådan et stort rum, som bruges til arbejde og der er begrænset med plads til fritidsting og ikke mindst, så sidder man ikke og snakker privat der.

Jeg håber ikke, at jeg har glemt noget i svarene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.