PB udsat pga. fravær af kæresten :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.674 visninger
16 svar
4 synes godt om
11. oktober 2013

Anonym trådstarter

åhhhh.... Kæresten ringede hjem i går fra sit udlandsophold med arbejdet for at sige, at han fra maj til september skal til afrika og være. Samtidig, så kan han max ringe 15 min om dagen og han har slet ikke tid til at gøre det hver dag!

Ikke nok med det, så havde vi aftalt at starte pb op i juni, men det kan jeg da lige udsætte endnu mere og chefen har sagt, at han gør det så godt, at de forventer han bliver på posten de næste 3-5 år! Der plejer at være udskiftning ca. hver 6 måned, men denne gang vil de gerne have en der er der i lang tid..

Det vil altså sige, at han de næste 3-5 år kan få sådanne ture op til to gange om året! Han vil ofte ikke være hjemme i julen og der er desuden små ture konstant på 5 dage - 3 uger! I år har vi dog fået lov til at komme hen på jobbet og holde jul med ham, selv om han er på arbejde.

Jeg kan derfor slet ikke se, hvor vi skulle få plads til pb

Han er så glad og det glæder ham rigtig meget, at han får denne arbejdsoplevelse de næste 3-5 år, men jeg kan slet ikke være glad på hans vegne. Jeg er bare trist..

Jeg ved, at han er mit livs kærlighed og 50-100 dage om året er fint, hvis det er det jeg kan få, men nu hvor vi havde planlagt pb og hans arbejde så kommer i vejen, så ved jeg slet ikke, hvor jeg skal gøre af mine følelser.

Ps. Jeg kunne ikke krydse af i tillad anonyme svar :-( Så jeg kan ikke rigtig svare på mit eget indlæg.. ØV! dårlig start på weekenden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ved ikk lige hvad jeg skal sige, det er jo ikk noget der rigtig er nogen løsning på 

Mht anonyme svar, så vil DINE svar være anonyme i hele tråden, du kan bare ikke "synes godt om" som anonym  

Anmeld

11. oktober 2013

_-Kathrine-_

Du vil være anonyme i alle dine svar, det er bare os andre der ikke kan være anonyme...
Hvis de gerne vil have ham samme sted i 3-5 år, er der så ikke mulighed for at flytte derned begge 2?

Anmeld

11. oktober 2013

Muffinmus

Jamen i må jo bare fortsætte planerne jeg ved godt der så skal knaldes ekstra meget, men så er det sådan det må være. Tænk på alle dem med sejlende mænd, de gør nøjagtigt det amme, men har såmænd alligevel fået både 1,2 og 3 børn
Så hvis det virkelig er det du vil, så må i prøve. Selvfølgelig er det surt at være alene noget af tiden, men jeg ville hellere være lidt alene og så få mit ønskebørn end at vente 5-6 år med det håber i finder en løsning.

Anmeld

11. oktober 2013

M&F&C

Hvorfor begynder I så ikke PB inden han skal afsted? I han er afsted og kan være afklaret med det, og du skal ikke gå med ondt i maven over at vente yderligere. Begynd til februar og er den der i første hug så når han jo at komme hjem til fødslen

Anmeld

11. oktober 2013

Sisse Vinther

Anonym skriver:

åhhhh.... Kæresten ringede hjem i går fra sit udlandsophold med arbejdet for at sige, at han fra maj til september skal til afrika og være. Samtidig, så kan han max ringe 15 min om dagen og han har slet ikke tid til at gøre det hver dag!

Ikke nok med det, så havde vi aftalt at starte pb op i juni, men det kan jeg da lige udsætte endnu mere og chefen har sagt, at han gør det så godt, at de forventer han bliver på posten de næste 3-5 år! Der plejer at være udskiftning ca. hver 6 måned, men denne gang vil de gerne have en der er der i lang tid..

Det vil altså sige, at han de næste 3-5 år kan få sådanne ture op til to gange om året! Han vil ofte ikke være hjemme i julen og der er desuden små ture konstant på 5 dage - 3 uger! I år har vi dog fået lov til at komme hen på jobbet og holde jul med ham, selv om han er på arbejde.

Han er så glad og det glæder ham rigtig meget, at han får denne arbejdsoplevelse de næste 3-5 år, men jeg kan slet ikke være glad på hans vegne. Jeg er bare trist..

Jeg ved, at han er mit livs kærlighed og 50-100 dage om året er fint, hvis det er det jeg kan få, men nu hvor vi havde planlagt pb og hans arbejde så kommer i vejen, så ved jeg slet ikke, hvor jeg skal gøre af mine følelser.

Ps. Jeg kunne ikke krydse af i tillad anonyme svar :-( Så jeg kan ikke rigtig svare på mit eget indlæg.. ØV! dårlig start på weekenden.

Anmeld

11. oktober 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Altså jeg har da en veninde der fik en søn og kæreste tog til Afganistan ugen efter og kommer først hjem til februar 2014 

Alt er muligt hvis man selv vil, man behøver jo ikke at være 2 hjemme hele tiden. Jeg ved godt det måske ikke er sådan drømmen er, men jeg siger bare at dit ønske ikke er umuligt 

Anmeld

11. oktober 2013

Anonym trådstarter

_-Kathrine-_ skriver:

Du vil være anonyme i alle dine svar, det er bare os andre der ikke kan være anonyme...
Hvis de gerne vil have ham samme sted i 3-5 år, er der så ikke mulighed for at flytte derned begge 2?

Problemet er, at han ikke skal arbejde samme sted i særlig lang tid af gangen. Han skal rejse rundt i verden i 3-5 år og vil aldrig være det samme sted. Jeg kan derfor ikke flytte med og jeg har også mine ting her, så derfor er det bedste sted jeg kan være, hjemme i vores lejlighed og passe min hverdag.

Anmeld

11. oktober 2013

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Jamen i må jo bare fortsætte planerne jeg ved godt der så skal knaldes ekstra meget, men så er det sådan det må være. Tænk på alle dem med sejlende mænd, de gør nøjagtigt det amme, men har såmænd alligevel fået både 1,2 og 3 børn
Så hvis det virkelig er det du vil, så må i prøve. Selvfølgelig er det surt at være alene noget af tiden, men jeg ville hellere være lidt alene og så få mit ønskebørn end at vente 5-6 år med det håber i finder en løsning.

Problemet med det, er at han gerne vil være far i længere tid end 50 dage om året. Han vil gerne se barnet vokse op og være en del af det. Det forstår jeg udemærket godt. Så derfor er det træls, at han har valgt det job. selv om det jo er hans drøm.

Anmeld

11. oktober 2013

Anonym trådstarter

M&F skriver:

Hvorfor begynder I så ikke PB inden han skal afsted? I han er afsted og kan være afklaret med det, og du skal ikke gå med ondt i maven over at vente yderligere. Begynd til februar og er den der i første hug så når han jo at komme hjem til fødslen

Det er fordi, at jeg skal være længere inde i min uddannelse, så der ikke er så lang tid tilbage, når jeg går på barsel.Derfor vil vi tidligst prøve næste sommer, men han vil ikke nu, da han ikke er hjemme. og han gerne vil have tiden til at være far,så han nu vil udsætte det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.