Hvilken skråstol skal man vælge? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2013

Goggelogge

Mor11 skriver:

Jeg ville vente og se om behovet var der

det er alligevel ikk en ting du kan bruge fra dag 1

så kan du også afprøve den med baby i butikken først ikke alle babyer er vilde med de stole, bare spørg min lille nevø. Hehe. han kan ikk fordrage at sidde der. 

Tror vi er blevet enige om at droppe den og lade hende ligge på bordet i stedet oh købe en Doomoo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

AnthonsMor

Goggelogge skriver:

Den kan hun jo også sidde i når hun bliver større.. Min niece på 4 har da haft brugt sin indtil videre det er ikke billigt og ha børn, men de er det hele værd

Det er skam kun dyrt hvis man selv gør det dyrt

Anmeld

10. oktober 2013

Mette Jørgensen - Mammashop

Goggelogge skriver:

Hvilke skråstole har i haft gode erfaringer med

Hej :-)

Super valg med en skråstol til dit barn! Jeg har selv brugt BabyBjørns skråstol til mine børn, og den var helt fantastisk :-) 

Du kan finde den lige her. Hvis du vil have lidt mere viden om skråstolen, har jeg faktisk skrevet et bloginlæg om den her.

Kh. Mette 

Anmeld

10. oktober 2013

Goggelogge

Mette Jørgensen - Mammashop skriver:

Super valg med en skråstol til dit barn! Jeg har selv brugt BabyBjørns skråstol til mine børn, og den var helt fantastisk :-) 

Du kan finde den lige her. Hvis du vil have lidt mere viden om skråstolen, har jeg faktisk skrevet et bloginlæg om den her.

Kh. Mette 

Ej en kanon hjemmeside.. 1000 tak, den skal jeg da lige ha læst ordentligt igennem

Anmeld

10. oktober 2013

Goggelogge

Kh. Mette 

Må de gerne sidde længere tid i den stol?

Anmeld

10. oktober 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi havde en Baby Bjørn til begge og den var guld værd. De må selvfølgelig ikke sidde så længe i den. Men når man f.eks. skal i bad er det smart lige at have dem sidde i den mens, at man bader. Jeg synes bestemt ikke, at det er splild af penge og ville aldrig have undværet vores

Anmeld

15. oktober 2013

Mette Jørgensen - Mammashop

Goggelogge skriver:

Må de gerne sidde længere tid i den stol?

Jo ældre dit barn bliver, jo længere tid ad gangen kan dit barn sidde i stolen. Men børn har godt af, at komme ud af stolen en gang i mellem - de skal ikke sidde i den i flere timer i træk, uden at komme op i bare fem minutter. Men fordi stolen er så ergonomisk korrekt og har den smarte vippe funktion, er den god til børn i længere tid ad gangen, fremfor andre stole :-)

Anmeld

15. oktober 2013

Goggelogge

Jo ældre dit barn bliver, jo længere tid ad gangen kan dit barn sidde i stolen. Men børn har godt af, at komme ud af stolen en gang i mellem - de skal ikke sidde i den i flere timer i træk, uden at komme op i bare fem minutter. Men fordi stolen er så ergonomisk korrekt og har den smarte vippe funktion, er den god til børn i længere tid ad gangen, fremfor andre stole :-)

Gælder det for alle baby Bjørn eller kun den model?

Anmeld

15. oktober 2013

L&V

Goggelogge skriver:

Gælder det for alle baby Bjørn eller kun den model?

Det gælder alle ergonomiske stole men bare husk den passificere barnet og hæmmer barnets motoriske udvikling

Anmeld

15. oktober 2013

Mortilxx

Jeg har den fra Baby Bjørn (med legetøj) :-) Den er fantastisk god, og synes sagtens du kan vælge en med legetøj. Babyen kan jo lige så godt lege og lære når du lige har brug for at have begge hænder frie :-) Baby Bjørns kan indstilles i tre forskellige højder ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.