Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvilke skråstole har i haft gode erfaringer med
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LuLy skriver: I min verden er det fuldstændig ligegyldigt, jeg ville bare vælge en uden alt mulig tingel-tangel, altså legetøj osv. Fx en babybjörn eller den fra vanilla Jeg havde den lyserøde fra vanilla til min datter og den var vi glade for
I min verden er det fuldstændig ligegyldigt, jeg ville bare vælge en uden alt mulig tingel-tangel, altså legetøj osv. Fx en babybjörn eller den fra vanilla Jeg havde den lyserøde fra vanilla til min datter og den var vi glade for
Hvorfor ikke noget legetøj?
Goggelogge skriver: Hvorfor ikke noget legetøj?
Fordi de alligevel ikke må sidde der mere end 10-15 min om dagen
Så er det lidt spild at bruge en masse penge på det
Havde en 'almindelig' til den første og en Babybjörn til den næste - ville ønske jeg havde haft BB til den første, den er bare supergod
lotchen skriver: Havde en 'almindelig' til den første og en Babybjörn til den næste - ville ønske jeg havde haft BB til den første, den er bare supergod
Men bb må de vel også kun sidde i 10-15 min?
maria_wlt skriver: Fordi de alligevel ikke må sidde der mere end 10-15 min om dagen Så er det lidt spild at bruge en masse penge på det
De havde jeg ikke lige tænkt på.. Synes bare det var sådan en god ting
Goggelogge skriver: Hvilke skråstole har i haft gode erfaringer med
Lad være med at spilde dine penge på en..
De må næsten ikke sidde i den, før de kan sidde selv, og når de kan det så kan de ligeså godt sidde i deres højstol f.eks. under et måltid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128