Hvilken skråstol skal man vælge? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2013

Goggelogge

AnthonsMor skriver:

Lad være med at spilde dine penge på en..

De må næsten ikke sidde i den, før de kan sidde selv, og når de kan det så kan de ligeså godt sidde i deres højstol f.eks. under et måltid

Er også det vi lige er kommer til at snakke om.. Så vil vi hellere købe en Doomoo som hun kan bruge længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

LinLin

Jeg har haft til begge mine og synes de var gode at have til når man fx skal spise. Så længe det er en der kan lægges helt eller næsten vandret, tager dit barn ikke skade af at I bruger sådan een

Ellers har stokke lavet en spædbarnsindsats man sætter på tripp trapp'en. Har ikke haft een men det er henad det samme

Anmeld

9. oktober 2013

AnthonsMor

Goggelogge skriver:

Er også det vi lige er kommer til at snakke om.. Så vil vi hellere købe en Doomoo som hun kan bruge længe

ja eller slet ikke købe noget

Tæppet på gulvet er 100 gange bedre for motorikken

Anmeld

9. oktober 2013

klmf

Goggelogge skriver:

Men bb må de vel også kun sidde i 10-15 min?

Jeg synes bare den er bedre end de andre, det er ligesom om de kommer bedre op at 'sidde' (vi gav ham mad i den) og så vipper den så dejligt. Jeg ville gerne have vidst den var pengene værd første gang i hvert fald Vi har brugt den 10-15 min ad gangen, et par gange om dagen.

Anmeld

9. oktober 2013

helle85

Goggelogge skriver:

det var lige sådan en jeg ville forslå. jeg har bare haft en billig skråstol til mine, men hvis jeg på et tidspunkt skal have flere så ville jeg gerne have en doomoo.

Anmeld

9. oktober 2013

Goggelogge

AnthonsMor skriver:

ja eller slet ikke købe noget

Tæppet på gulvet er 100 gange bedre for motorikken

Det er rigtigt.. Man bliver bare så hurtig påvirket af alle de ting man kan købe

Anmeld

9. oktober 2013

Goggelogge

helle85 skriver:

det var lige sådan en jeg ville forslå. jeg har bare haft en billig skråstol til mine, men hvis jeg på et tidspunkt skal have flere så ville jeg gerne have en doomoo.

Den er nemlig fin

Anmeld

9. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Goggelogge skriver:

Det er rigtigt.. Man bliver bare så hurtig påvirket af alle de ting man kan købe

Jeg ville vente og se om behovet var der

det er alligevel ikk en ting du kan bruge fra dag 1

så kan du også afprøve den med baby i butikken først ikke alle babyer er vilde med de stole, bare spørg min lille nevø. Hehe. han kan ikk fordrage at sidde der. 

Anmeld

9. oktober 2013

AnthonsMor

Goggelogge skriver:

Det er korrekt, men du er også nødt til at tænke på barnets krop
En DooMoo er jo så ikke dårlig for kroppen, da den fungerer som en alm. sækkestol, men jeg synes det er spild af penge at give 1000+ for sådan en!

Anmeld

9. oktober 2013

Goggelogge

AnthonsMor skriver:

Det er korrekt, men du er også nødt til at tænke på barnets krop
En DooMoo er jo så ikke dårlig for kroppen, da den fungerer som en alm. sækkestol, men jeg synes det er spild af penge at give 1000+ for sådan en!

Den kan hun jo også sidde i når hun bliver større.. Min niece på 4 har da haft brugt sin indtil videre det er ikke billigt og ha børn, men de er det hele værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.