Prævention? jungle!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2013

Den lykkelige

Følger lige med.. sidder selv i samme situation  Har lige selv hevet min hormonspiral ud! Det gik ikke... 
Men jeg vil heller ikke tage noget med hormoner mere.. kan ikke finde ud af hvad jeg så skal.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2013

Anonym trådstarter

emschen09 skriver:

Jeg har haft en hormonspiral, og har været super glad for den.
Har ikke haft problemer med vægt, sex osv. Og jeg pletblødte kun i et par dage efter at jeg havde fået den i.

Valgte kobberspiralen fra pga. at der var mulighed for at få kraftige menstruationer.

Hormonspiralen udskiller ikke østrogen med gestagen (det samme stof som i mini-piller).

Jeg havde en veneblodprop i 2006, men lægerne valgte i sammenråd at jeg gerne måtte få en hormonspiral, da det er minimalt hvad den udskiller af gestagen.

Jeg vil til en hver tid igen vælge en hormonspiral

Men jeg vil bare helst holde mig fra noget med østrogen, da det er det der forårsager vægtøgning ofte.. og jeg har PCOS, så jeg er sikker på jeg ville sprænge i luften som en ballon

Anmeld

11. oktober 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

nej... den sidder der i 3 uger - så tager du den ud, holder en uges pause og får mens og sætter en ny op i 3 uger osv osv

Er den svær og sætte i?.. Jeg kan ikk bruge tampon nemlig, så ku forstille mig at den her heller ikk ku fungere

Anmeld

11. oktober 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Jeg bruger P-sprøjte 

og er godt tilfreds  

Har du haft bivirkninger, og hvordan fungerer det ?

Anmeld

11. oktober 2013

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Følger lige med.. sidder selv i samme situation  Har lige selv hevet min hormonspiral ud! Det gik ikke... 
Men jeg vil heller ikke tage noget med hormoner mere.. kan ikke finde ud af hvad jeg så skal.. 

Nej jeg synes det er SÅ irriterende at man skal fyldes med det skidt.. Og kondom er bare besværligt!.. Kobberspiral vil jeg ikke, da jeg kender flere der er blevet gravid med den... Hvorfor kan man ikk få noget til mænd???

Anmeld

11. oktober 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Er den svær og sætte i?.. Jeg kan ikk bruge tampon nemlig, så ku forstille mig at den her heller ikk ku fungere

nej det synes jeg overhovedet ikke den er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.