Baby der spiser ofte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2013

Bell'star

Victoria2013 skriver:

Ja det lyder da som om han tanker op bagud

Det kan være rart lige at få lavet en oversigt over hvornår/hvor tit baby spiser i hvert fald, det gjorde jeg også, fordi jeg syntes det var så tit. Men det blev aldrig mere end 12 gange og så er det jo "normalt". Min datter er i øvrigt også en hurtigspiser, hvis hun bruger 10-15 minutter på at spise, så har hun brugt lang tid og ligger og småsover imens. Normalt tager et måltid 5 minutter - hun spiser dog i længere tid nu end dengang hun spiste oftere

Ja, glæder mig også til at se "hvor slemt" det egentlig står til med ham og hans spisning - men det er sikkert meget normalt, selvom jeg synes det virker som lige lovlig ofte..

han virker jo ikke generet af det, hverken som om han er sulten eller overmæt, så det er nok bare moderen, der bliver "generet" og føler at man ikke laver andet end at amme hele døgnet..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

Victoria2013

Bell'star skriver:

Ja, glæder mig også til at se "hvor slemt" det egentlig står til med ham og hans spisning - men det er sikkert meget normalt, selvom jeg synes det virker som lige lovlig ofte..

han virker jo ikke generet af det, hverken som om han er sulten eller overmæt, så det er nok bare moderen, der bliver "generet" og føler at man ikke laver andet end at amme hele døgnet..  

Ja man kommer nemt til at føle sig som en amme-og-skifte-ble maskine, det gjorde jeg i hvert fald også dengang... som om man næsten ikke laver andet og kan bruges til andet. Krydser fingre for spisevanerne ændrer sig snart, så du kan slappe lidt af

Anmeld

9. oktober 2013

Bell'star

Victoria2013 skriver:

Ja man kommer nemt til at føle sig som en amme-og-skifte-ble maskine, det gjorde jeg i hvert fald også dengang... som om man næsten ikke laver andet og kan bruges til andet. Krydser fingre for spisevanerne ændrer sig snart, så du kan slappe lidt af

Lige præsis!  

det håber jeg også, tak for opmuntringen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.