Søger råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2013

AnthonsMor

twinny skriver:

Så er det godt man kan have privatliv andre steder end i soveværelset. 

Hihi ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

lineog4

twinny skriver:

Mine drenge er to år og er først for nyligt kommet ind i deres egne senge. Men kun fordi de selv ville. Men 4 dage om ugen vågner de kl 22-23 og kommer ind og putter med mor.  Jeg synes det er hyggeligt og ser ingenting galt i det. Og de synes hyggeligt,  når de vågner om morgen og lige kan lægge sig på mor og ser disney. 

Jeg ville vente, han skal nok sige fra.  Tror ikke han sover i dit soveværelse når han er 15. 

Min store datter på 10 kommer stadig luntende bærende på hendes kat mange nætter så aldrig sig aldrig kan være de stadig kommer når de er 15 

Anmeld

7. oktober 2013

AnthonsMor

lineog4 skriver:

Min store datter på 10 kommer stadig luntende bærende på hendes kat mange nætter så aldrig sig aldrig kan være de stadig kommer når de er 15 

Hihi

Anmeld

13. oktober 2013

1990h

AnthonsMor skriver:

Ja.. Det er hvad jeg gør..

Anthon er 6½ måneder nu og jeg synes det er på tide, at han sover i sin tremmeseng på sit eget værelse, så derfor har jeg øvet lidt med ham med at han sov nogle af sine lure i den, og her til aften har jeg så for første gang lagt ham til at sove i den.. UDEN HELD!!

Han vågnede 5 gange på 40 minutter og til sidst græd han og rystede helt vildt, og det ville jeg ikke byde ham..

Så derfor.. Råd søges - i stor stil..

Hvordan vænnede du dit/dine barn/børn til at sove i egen seng på eget værelse?

Alle råd er velkomne!

ida sover i sin tremmeseng som står klods op af vores seng..der bliver hun lagt i efter nat amning og putning..hun ender dog med at sove hos mig nogle nætter hvis hun vågner for meget..

jeg tror ikke hun kommer ud af vores soveværelse før hun begynder at sove uden opvågninger..hun vågner stadig hver tredje time senere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.