AnthonsMor skriver:
Jeg tror også bare det er fordi at "alle de andre" siger, at han er så stor nu, at han bør sove på eget værelse.. Men hallo, drengen er nærmest bange for at prøve nyt mad, han græder ustyrligt nogle gange når vi prøver af, og det er altså synd.. Så han spiser næsten ikke noget "normalt" mad, men er stadig på grød og flaske.. Han er bare meget forsigtig tror jeg..
Når du siger samsovning, så er det putte i sengen med os, ikke? Det gør vi sgu også
Jeg eeeeeeeeeeeeeeeeelsker at putte med ham om morgenen! Det er det bedste i verden at vågne og se et storsmilende fjæs

Du skal lytte til dit hjerte og du skal lytte til din søn
Hvis han sover bedst på jeres værelse, så skal han have lov til det 

Jeg er også førstegangsmor, og man har altså tendens til at lytte for meget til, hvad alle siger, og ofte glemmer man at lytte til sit barn. Jeg siger ikke, at din søn SKAL sove på jeres værelse, men tag det i hans tempo 
Hvis han også er i en fase nu, hvor han skal prøve en masse mad, som han ikke helt ved, om han overhovedet skal spise, så kan det være en stor mundfuld at pludselig skulle sove et helt andet sted også..
samsovning er jo at putte hos mor og far
Det er så dejligt! Nyd det
Pludselig er han for stor til det
Det er jo det bedste i heeeeele verden at vågne op til et lille bitte menneske, som bare synes at du er den bedste i hele verden 
Vi har altid lagt vores datter til at sove i sin seng om aftenen, men hvis hun vågnede om natten og havde behov for tryghed, så skulle hun jo få al den tryghed hun havde behov for 
nu er hun blevet så stor, at hun sover en hel nat uden problemer, men hun elsker at putte ved mor og far om morgenen!