Vægtøgning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2013

Clisolka

Anonym skriver:

De sidste 3 uger, har jeg taget 700-800 gram på om ugen 

Altså lidt over 2 kg på 3 UGER!! Hvis det fortsætter det sådan ender jeg da med at tage monster meget på inden fødslen. Er kun i uge 25 jo..  

Det har ellers været ret begrænset med vægtøgning. Indtil uge 22 havde jeg kun taget 4 kg på.. 

Andre der har oplevet at vægten pludselig er eksploderet??

Min vægt eksploderede da jeg var gravid med min datter for 3 år siden. Jeg endte med at tage 23 kg på i det hele, men jeg havde rendt rundt med en uopdaget svangerskabsdiabetes + jeg havde meget vand i kroppen 

Det er jo forskelligt hvor meget man tager på, men du må også huske på at baby vokser 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2013

Menne

Det er meget individuelt. Jeg tog 9 kg på frem til uge 28. I dag er jeg 33+1 og har stadig "kun" taget 9 kg på.. Tænker at der nok snart kommer et ryk igen 

Anmeld

12. oktober 2013

Anonym trådstarter

Babymor1013 skriver:

Min vægt eksploderede da jeg var gravid med min datter for 3 år siden. Jeg endte med at tage 23 kg på i det hele, men jeg havde rendt rundt med en uopdaget svangerskabsdiabetes + jeg havde meget vand i kroppen 

Det er jo forskelligt hvor meget man tager på, men du må også huske på at baby vokser 

Ja ved godt det er forskelligt, men jeg synes bare det var utroligt at vægten blev ved med at stige SÅ meget hver uge

Gør en svangerskabsdiabetes at man tager ekstra på?

Anmeld

12. oktober 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Ja ved godt det er forskelligt, men jeg synes bare det var utroligt at vægten blev ved med at stige SÅ meget hver uge

Gør en svangerskabsdiabetes at man tager ekstra på?

Ikke decideret at man tager ekstra på, men børnene kan blive for store 

Anmeld

12. oktober 2013

Karla

Anonym skriver:

De sidste 3 uger, har jeg taget 700-800 gram på om ugen 

Altså lidt over 2 kg på 3 UGER!! Hvis det fortsætter det sådan ender jeg da med at tage monster meget på inden fødslen. Er kun i uge 25 jo..  

Det har ellers været ret begrænset med vægtøgning. Indtil uge 22 havde jeg kun taget 4 kg på.. 

Andre der har oplevet at vægten pludselig er eksploderet??

Jeg tog ikke et gram på indtil 17+. Derefter tog jeg så omkring 1-1,5 kg på om ugen, enkelte uger lidt mindre. Det fortsatte jeg med til 26+, hvor jeg havde taget 8 kg på. Er nu 33+, og vægten siger +10-11 kg. Så det er gået noget langsommere her det sidste stykke tid

Anmeld

12. oktober 2013

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Jeg tog ikke et gram på indtil 17+. Derefter tog jeg så omkring 1-1,5 kg på om ugen, enkelte uger lidt mindre. Det fortsatte jeg med til 26+, hvor jeg havde taget 8 kg på. Er nu 33+, og vægten siger +10-11 kg. Så det er gået noget langsommere her det sidste stykke tid

Det er godt at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.