Vægtøgning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.587 visninger
25 svar
0 synes godt om
6. oktober 2013

Anonym trådstarter

De sidste 3 uger, har jeg taget 700-800 gram på om ugen 

Altså lidt over 2 kg på 3 UGER!! Hvis det fortsætter det sådan ender jeg da med at tage monster meget på inden fødslen. Er kun i uge 25 jo..  

Det har ellers været ret begrænset med vægtøgning. Indtil uge 22 havde jeg kun taget 4 kg på.. 

Andre der har oplevet at vægten pludselig er eksploderet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Altså lidt over 2 kg på 3 UGER!! Hvis det fortsætter det sådan ender jeg da med at tage monster meget på inden fødslen.  

Det har ellers været ret begrænset med vægtøgning. Indtil uge 22 havde jeg kun taget 4 kg på.. 

Jeg tog 5 kg på på 2 uger 
Det var da jeg var 19+ og 20+ 

Anmeld

6. oktober 2013

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Jeg tog 5 kg på på 2 uger 
Det var da jeg var 19+ og 20+ 

Hold da op 

Var det "kun" i en periode, eller fortsatte det så du endte med at tage meget på? 

Anmeld

6. oktober 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Altså lidt over 2 kg på 3 UGER!! Hvis det fortsætter det sådan ender jeg da med at tage monster meget på inden fødslen. Er kun i uge 25 jo..  

Havde samme mønster som dig - gik helt i panik. Men havde termin i tirsdags, og har de sidste tre mdr taget max 500 g på ialt...

Anmeld

6. oktober 2013

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Havde samme mønster som dig - gik helt i panik. Men havde termin i tirsdags, og har de sidste tre mdr taget max 500 g på ialt...

Okay, det er da beroligende 

Man forestiller sig jo hurtigt at tage de 800 gram på om ugen, resten af graviditeten, for det var da lige sindsygt som det begyndte at eksplodere 

Anmeld

6. oktober 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Okay, det er da beroligende 

Man forestiller sig jo hurtigt at tage de 800 gram på om ugen, resten af graviditeten, for det var da lige sindsygt som det begyndte at eksplodere 

Det er meget normalt at det kommer i ryk. MåSke er du også begyndt og få lidt væske i kroppen...

Hvis jeg glemmer mit vanddrivende tager jeg lynhurtigt 1,5 kg væske på i løbet af et døgn... Over flere dage mere... Og jeg er egentlig ikke voldsomt plAget af det udseendesmæssigt, men det sætter sig åbentbart med det samme og hover mig karpal tunnel syndrom. Det er meget smertefuldt og har derfor fået vanddrivende for at se om det forebygger lidt. Det gør det heldigvis

Anmeld

6. oktober 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Hold da op 

Var det "kun" i en periode, eller fortsatte det så du endte med at tage meget på? 

Jeg er 22+4 nu og har ikke taget på siden så jeg håber på stilstand i nogen tid.... Men fik da lidt af et chok da jeg så tallene 

Anmeld

6. oktober 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Åh kan godt huske det

Uge 25+0 +4,5 kg på vægten

Uge 36+5 (dagen før fødslen) +20 kg!

1 dag efter fødslen +22 kg!!!! 

Fik så også massive væskeophobninger pga ssf - som blev værre efter fødslen og jeg måtte få vanddrivende medicin mod det..

Til gengæld sagde vægten 10 dage efter fødsel -23 kg såååeh

Og ingen strækmærker (udover dem der var der i forvejen )

Anmeld

6. oktober 2013

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Det er meget normalt at det kommer i ryk. MåSke er du også begyndt og få lidt væske i kroppen...

Hvis jeg glemmer mit vanddrivende tager jeg lynhurtigt 1,5 kg væske på i løbet af et døgn... Over flere dage mere... Og jeg er egentlig ikke voldsomt plAget af det udseendesmæssigt, men det sætter sig åbentbart med det samme og hover mig karpal tunnel syndrom. Det er meget smertefuldt og har derfor fået vanddrivende for at se om det forebygger lidt. Det gør det heldigvis

Ikke hvad jeg lige har lagt mærke til, hvordan ser man det?

Det er da rart nok at det kommer i ryk trods alt, så det ikke er en konstant, for så ville jeg da blive kæmpe til slut 

Anmeld

6. oktober 2013

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Jeg er 22+4 nu og har ikke taget på siden så jeg håber på stilstand i nogen tid.... Men fik da lidt af et chok da jeg så tallene 

Det var da altid noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.