36+0 dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2013

Babydrøm

BigHope13 skriver:

vi fik den hjem i går ja, og den lever bare fuldt ud op til forventningerne, jøsses hvor er den altså bare lækker, hvis jeg selv skal sige det

når jeg går ind på dit link kommer alle farver bare op, så kan ikke se hvilken bestemt en du mener

Hvor dejligt, så skønt den lever op til jeres forventninger  

Oki underligt, men det er den farve der hedder: Denim Black Er helt vild med den!! noget skørt noget at blive når jeg ik engang er gravid endnu.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

BigHope13

AnnL skriver:

ÅÅÅh

Hvor dejligt, så skønt den lever op til jeres forventninger  

Oki underligt, men det er den farve der hedder: Denim Black Er helt vild med den!! noget skørt noget at blive når jeg ik engang er gravid endnu.. 

Åhh den kender jeg godt det var nemlig den vi var ude og prøve i vores bil da vi var i tvivl om det var den vogn vi skulle have synes også den er super flot.
Og man må gerne både drømme og kigge selvom man ikke er gravid. Gjorde vi også , da det tog os en del længere tid end vi havde regnet med

Anmeld

9. oktober 2013

Babydrøm

BigHope13 skriver:

Åhh den kender jeg godt det var nemlig den vi var ude og prøve i vores bil da vi var i tvivl om det var den vogn vi skulle have synes også den er super flot.
Og man må gerne både drømme og kigge selvom man ikke er gravid. Gjorde vi også , da det tog os en del længere tid end vi havde regnet med

Ej hvor sjovt I prøvede den model/farve  Ja er helt vild med den  Men kan jo nå at ændre mening, troede bare ik jeg ville falde for en barnevogn allerede.. 

Godt at høre vi ik er de eneste  Tålmodighed omkring pb findes ik rigtig hos mig, synes det er svært at tænke på andet.. Håber snart vi er heldige  

Anmeld

10. oktober 2013

BigHope13

AnnL skriver:

Ej hvor sjovt I prøvede den model/farve  Ja er helt vild med den  Men kan jo nå at ændre mening, troede bare ik jeg ville falde for en barnevogn allerede.. 

Godt at høre vi ik er de eneste  Tålmodighed omkring pb findes ik rigtig hos mig, synes det er svært at tænke på andet.. Håber snart vi er heldige  

Krydser fingre for at der snart er en lille blyp på vej til jer

Anmeld

10. oktober 2013

Babydrøm

BigHope13 skriver:

Krydser fingre for at der snart er en lille blyp på vej til jer

Mange tak, hvor er du sød 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.