36+0 dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2013

grinny

BigHope13 skriver:

Åhh tusind tak
ja om jeg fatter det vi kan heller ikke rigtig forholde os til det herhjemme, vi synes jo det var i sidste måneder vi startede i behandling og nu kan vores guldklump snart komme hvornår han vil

Ja det er utroligt det går så hurtigt!

Er i helt færdige med værelse, tilbehør osv? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

Babydrøm

BigHope13 skriver:

Tusind tak, ja det er bare rigtig skønt har faktisk lige fået besked idag på at den står klar til afhentning så den skal vi hente i morgen når min kæreste har fri fra arbejde, Ihhh hvor jeg dog glæder mig

Hvor skønt Hvilken har I købt? Kan godt forstå du glæder dig Vildt og skønt det er så tæt på nu  

Anmeld

7. oktober 2013

BigHope13

grinny skriver:

Ja det er utroligt det går så hurtigt!

Er i helt færdige med værelse, tilbehør osv? 

Ja det både skræmmende og utrolig dejligt, kan mærke jeg har en længsel efter ham efterhånden, holde og kysse ham, se ham med hans far og bare rigtig lære ham at kende og blive en familie på 3

vi er ved at være rigtig godt klar synes jeg har han får ikke noget værelse i første omgang da rummet bruges til kontor/gæsteværelse. Men han har fået et hjørne med pusleplads og et skab til alt hans tøj.
Så har vi tremmesengen stående i vores soveværelse. vuggen er sat op i stuen, den er på hjul så skal med frem og tilbage til soveværelset. og så mangler vi lige i få barnevognen hjem og den skal vi hente i morgen dynen har jeg vasket i dag så den skal lige have betræk på og så kommer den med mig i seng i morgen så den lugter lidt af mig lillemandens taske til sygehuset har jeg pakket færdig i går, så mangler blot til mig selv men venter jeg lige lidt med da jeg bruger det meste i hverdagen
hvordan med jer? er i godt med ellers.

Anmeld

7. oktober 2013

BigHope13

AnnL skriver:

Hvor skønt Hvilken har I købt? Kan godt forstå du glæder dig Vildt og skønt det er så tæt på nu  

Vi har købt en Emmajlunga big star supreme i navy farve har kun set farve prøve i katalog så glæder mig så meget til at se den i virkeligheden

Anmeld

7. oktober 2013

grinny

BigHope13 skriver:

Ja det både skræmmende og utrolig dejligt, kan mærke jeg har en længsel efter ham efterhånden, holde og kysse ham, se ham med hans far og bare rigtig lære ham at kende og blive en familie på 3

vi er ved at være rigtig godt klar synes jeg har han får ikke noget værelse i første omgang da rummet bruges til kontor/gæsteværelse. Men han har fået et hjørne med pusleplads og et skab til alt hans tøj.
Så har vi tremmesengen stående i vores soveværelse. vuggen er sat op i stuen, den er på hjul så skal med frem og tilbage til soveværelset. og så mangler vi lige i få barnevognen hjem og den skal vi hente i morgen dynen har jeg vasket i dag så den skal lige have betræk på og så kommer den med mig i seng i morgen så den lugter lidt af mig lillemandens taske til sygehuset har jeg pakket færdig i går, så mangler blot til mig selv men venter jeg lige lidt med da jeg bruger det meste i hverdagen
hvordan med jer? er i godt med ellers.

Jamen så er i jo klar til han kommer  Forstår godt i glæder jer til at blive tre. Selvom det er dejligt at man kan mærke dem og alt det der følger med en graviditet så kommer man altså til et punkt hvor deres spark bare ikke er nok mere - jeg er ved at være der  Vil også snart have min baby, haha 

Vi er på ingen måde klar endnu  Værelset roder med alt muligt, der skal males, nyt gulvtæppe, sengen skal males og samles osv. osv., kan godt være vi snart skulle komme igang, haha, ellers kan det da godt være tiden løber fra os  Men barnevogen står hjemme hos mine forældre og alle tingene er købt, de skal bare klargøres 

Anmeld

7. oktober 2013

BigHope13

grinny skriver:

Jamen så er i jo klar til han kommer  Forstår godt i glæder jer til at blive tre. Selvom det er dejligt at man kan mærke dem og alt det der følger med en graviditet så kommer man altså til et punkt hvor deres spark bare ikke er nok mere - jeg er ved at være der  Vil også snart have min baby, haha 

Vi er på ingen måde klar endnu  Værelset roder med alt muligt, der skal males, nyt gulvtæppe, sengen skal males og samles osv. osv., kan godt være vi snart skulle komme igang, haha, ellers kan det da godt være tiden løber fra os  Men barnevogen står hjemme hos mine forældre og alle tingene er købt, de skal bare klargøres 

Troede også jeg har været tidligt ude med nogle ting Hehe men er faktisk rigtig glad for det meste er lavet nu hvor man er besværet så meget af graviditeten.
Men er sikker på i nok skal nå alt det i vel, det jo altid noget at alt er købt og bare mangler at blive gjort klar

Anmeld

7. oktober 2013

grinny

BigHope13 skriver:

Troede også jeg har været tidligt ude med nogle ting Hehe men er faktisk rigtig glad for det meste er lavet nu hvor man er besværet så meget af graviditeten.
Men er sikker på i nok skal nå alt det i vel, det jo altid noget at alt er købt og bare mangler at blive gjort klar

Der er da 2½ måned endnu så mon ikke det nok skal komme til at se godt ud  

Anmeld

7. oktober 2013

BigHope13

grinny skriver:

J

Der er da 2½ måned endnu så mon ikke det nok skal komme til at se godt ud  

Jo da det tvivler jeg heller ikke på jeg gik også først igang med at vaske tøj og sådan får omkring en mdr siden og så holder jeg nogle gode pauser pga har kun lavet noget angående baby de dage jeg havde lyst. og synes når først man går amok så tager det heller ikke lang tid at blive færdig

Anmeld

8. oktober 2013

Babydrøm

BigHope13 skriver:

Vi har købt en Emmajlunga big star supreme i navy farve har kun set farve prøve i katalog så glæder mig så meget til at se den i virkeligheden

Den lyder flot Spændende at se den, når du kun har set farven i et katalog har I fået den hjem?  

Jeg så den her den anden dag, synes den er rigtig flot

http://www.emmaljunga.com/dk/Barnevogn/Vaelg_din_Emmaljunga_vogn/Big_Star_Supreme-557.html

Anmeld

9. oktober 2013

BigHope13

AnnL skriver:

Den lyder flot Spændende at se den, når du kun har set farven i et katalog har I fået den hjem?  

Jeg så den her den anden dag, synes den er rigtig flot

http://www.emmaljunga.com/dk/Barnevogn/Vaelg_din_Emmaljunga_vogn/Big_Star_Supreme-557.html

vi fik den hjem i går ja, og den lever bare fuldt ud op til forventningerne, jøsses hvor er den altså bare lækker, hvis jeg selv skal sige det

når jeg går ind på dit link kommer alle farver bare op, så kan ikke se hvilken bestemt en du mener

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.