36+0 dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2013

Benjamins'mor

BigHope13 skriver:

tusind tak, og i lige måde
ja han er bare en rigtig skøn lille gennemsnits gut indtilvidere, helt fantastisk

det kommer rigtig tæt på og hvor er det både vildt fantastisk men også lidt skræmmende

og nu der kun en dag til termin for dig, hvor skønt altså, er der optakt til noget overhovedet

Har lidt murren indimellem, men ellers ikke som sådan.
Skal til tjek på akut svangre imorgen, så håber at der er sket lidt indvendigt så hun kan provokere noget igang. og så er jeg spændt på vægten, for 38+4/5 blev hun skønnet til 3400 g.

Og har ellers idag haft meget overskud.
Rengøring, lidt ukrudt og vasketøjet er ordnet, har fået bagt, skiftet sengetøj og redt liften.

Ja, man bliver meget spændt og nervøs når det kommer så tæt på.
Jeg er begyndt at spekulere meget over hvordan hun vil komme til at se ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

BigHope13

Benjamins'mor skriver:

Har lidt murren indimellem, men ellers ikke som sådan.
Skal til tjek på akut svangre imorgen, så håber at der er sket lidt indvendigt så hun kan provokere noget igang. og så er jeg spændt på vægten, for 38+4/5 blev hun skønnet til 3400 g.

Og har ellers idag haft meget overskud.
Rengøring, lidt ukrudt og vasketøjet er ordnet, har fået bagt, skiftet sengetøj og redt liften.

Ja, man bliver meget spændt og nervøs når det kommer så tæt på.
Jeg er begyndt at spekulere meget over hvordan hun vil komme til at se ud.

uhh hvor spændende altså ,jeg krydser for at de måske kan sætte lidt i gang i morgen så.
sikke en skøn vægt hun har, hun bliver nok ikke helt lille, hvor stor var din søn??

det også bare med at få slappet af så godt du kan, men det lyder da til at du/i er godt klar

ja det da sådan en mærkelig ting at gå og tænke på, gad vide hvem de ligner og ligner hun mon storebror da han var lille osv. Jeg har ikke helt fået samme tanker endnu, men det strejfer mig da engang i mellem, til vægtscanning synes jeg at ane at han har sin fars kartoffelnæse haha mens hans hoved så ret så klemt ud så det kan jeg vidst ikke stole på. Vi skal nok synes at der er de lækreste babyer der kommer ud til os

Anmeld

7. oktober 2013

Babydrøm

BigHope13 skriver:

28 dage til termin, vildt at tænke på at der faktisk kun er en normal cyklus tilbage

vi har i denne uge været til vægtscanning 35+5, og så vores skønne skønne dreng igen, jøsses hvor er han bare blevet stor, og det var rigtig svært at så meget af hovedet da han ligger godt solidt nede i bækkenet
overhovedet ingen bekymring omkring hans størrelse , men det skulle tjekket fordi jeg har for højt bmi.
Men scanningen viste at han vejede 2756 g, og det var bare helt perfekt og med en afvigelse på 0,8 % over gennemsnittet,
de udregnede hans ca termin vægt til at være omkring 3600 g og det jo bare super
det er så rart at høre at han bare har det som blommen i et æg derinde og vide at alt er okay
så var vi også inde og snakke med en fødselslæge som spurgte ind til hvordan det går og undersøgte mine fødder og fingre da jeg har en meget sovende snurrende fornemmelse i dem hele tiden, og tænke nok det var på grund af væske, og det var helt korrekt, han fortalte så at det var carpal tunnel syndrom hvor væsken går ind og klemmer på nerver og sener og derfor giver den snurrende fornemmelse.
så det var jo rart nok, nu håber jeg bare på at det ikke bliver meget forværret over de sidste 4 uger, det er efterhånden lidt svært at være med til det huslige hvor man skal bruge fingerne for meget.

men ja ellers er der ikke sket det helt store, går ihærdigt og venter på at få besked fra ønskebørn at barnevognen er landet hos dem. håber sådan den kommer hjem i løbet af næste uge

Bassen ligger og skurre godt i mit underliv, og prøver ihærdigt at komme ned af , hvilket gør at jeg lige er nødt til at sige av engang i mellem han er knap så aktiv som han har været , og føler mere han er ved at være godt negativ over at han ikke kan flytte sig så meget mere, Men nu er han også ved at være godt klar til at komme ud i livet

lige et par billeder fra idag

Rigtig flot mave Godt at høre det går godt Håber I snart får besked om barnevognen

Anmeld

7. oktober 2013

grinny

Sikke dog en dejlig babyhule 

Og som jeg sagde sidste gang - hvor bliver tiden af 

Synes lige du er blevet gravid? Og at jeg er! 

Anmeld

7. oktober 2013

Clisolka

SÅ flot mave!!  Nu er der jo ikke lang tid tilbage til du får guldklumpen i armene 

Anmeld

7. oktober 2013

Benjamins'mor

BigHope13 skriver:

uhh hvor spændende altså ,jeg krydser for at de måske kan sætte lidt i gang i morgen så.
sikke en skøn vægt hun har, hun bliver nok ikke helt lille, hvor stor var din søn??

det også bare med at få slappet af så godt du kan, men det lyder da til at du/i er godt klar

ja det da sådan en mærkelig ting at gå og tænke på, gad vide hvem de ligner og ligner hun mon storebror da han var lille osv. Jeg har ikke helt fået samme tanker endnu, men det strejfer mig da engang i mellem, til vægtscanning synes jeg at ane at han har sin fars kartoffelnæse haha mens hans hoved så ret så klemt ud så det kan jeg vidst ikke stole på. Vi skal nok synes at der er de lækreste babyer der kommer ud til os

Han var 3390 g 40+6.

Anmeld

7. oktober 2013

BigHope13

AnnL skriver:

Rigtig flot mave Godt at høre det går godt Håber I snart får besked om barnevognen

Tusind tak, ja det er bare rigtig skønt har faktisk lige fået besked idag på at den står klar til afhentning så den skal vi hente i morgen når min kæreste har fri fra arbejde, Ihhh hvor jeg dog glæder mig

Anmeld

7. oktober 2013

BigHope13

Babymor2010 skriver:

SÅ flot mave!!  Nu er der jo ikke lang tid tilbage til du får guldklumpen i armene 

Det bare Såå fanatisk og Ihhh hvor jeg dog glæder mig. Nu er 37+0 heller ikke langt væk og tanken om at det er helt "tilladt" at gå i fødsel er helt surrealistisk

Anmeld

7. oktober 2013

BigHope13

Benjamins'mor skriver:

Han var 3390 g 40+6.

Åh sikke da en dejlig størrelse, kunne jo godt tænkes at lillesøster er en anelse større men bliver spændende at se hvad hun ender på

Anmeld

7. oktober 2013

BigHope13

grinny skriver:

Sikke dog en dejlig babyhule 

Og som jeg sagde sidste gang - hvor bliver tiden af 

Synes lige du er blevet gravid? Og at jeg er! 

Åhh tusind tak
ja om jeg fatter det vi kan heller ikke rigtig forholde os til det herhjemme, vi synes jo det var i sidste måneder vi startede i behandling og nu kan vores guldklump snart komme hvornår han vil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.