Spørgsmål vedr. boligsikring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2013

Wik

Jeg tror desværre du tjener for meget, hvis din husleje var et par tusind mere så kunne du måske, men din husleje og din høje indtægt taget i betragtning, tror jeg ikke du kan ;( Vi er to mennesker og vi har to børn og vores husleje er på over 7000 om måneden, vi tjener under 250000 til sammen om året og får derfor en god slat, men der er også stor forskel både i indtægt og husleje.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2013

Anonym trådstarter

Wik skriver:

Jeg tror desværre du tjener for meget, hvis din husleje var et par tusind mere så kunne du måske, men din husleje og din høje indtægt taget i betragtning, tror jeg ikke du kan ;( Vi er to mennesker og vi har to børn og vores husleje er på over 7000 om måneden, vi tjener under 250000 til sammen om året og får derfor en god slat, men der er også stor forskel både i indtægt og husleje.

Det er også helt fair, at I får mere - uden tvivl! Jeg ved godt, at jeg har en billig husleje og tjener en fin løn. Jeg ville bare søge igen, hvis jeg var berettigt

Anmeld

4. oktober 2013

ESV

Anonym skriver:

Det er også helt fair, at I får mere - uden tvivl! Jeg ved godt, at jeg har en billig husleje og tjener en fin løn. Jeg ville bare søge igen, hvis jeg var berettigt

Men sådan af ren nysgerrighed. Når du nu udmærket kan klare dig, tjener godt og bor billigt hvorfor så søge? Er det udelukkende fordi du kan??

Anmeld

4. oktober 2013

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Men sådan af ren nysgerrighed. Når du nu udmærket kan klare dig, tjener godt og bor billigt hvorfor så søge? Er det udelukkende fordi du kan??

Ja jeg ville søge, selvom jeg godt kan betale huslejen uden hjælp. Hvis jeg var berettigt, så ser jeg ikke noget forkert i at søge. 

Anmeld

4. oktober 2013

ESV

Anonym skriver:

Ja jeg ville søge, selvom jeg godt kan betale huslejen uden hjælp. Hvis jeg var berettigt, så ser jeg ikke noget forkert i at søge. 

Men hvorfor??? Hvis du sagtens kan klare dig selv hvorfor så ikke gøre det?? Er alle de ydelser ikke netop lavet til flk der har svært ved at klare sig? Det har du tilsyneladende ikke

Anmeld

4. oktober 2013

TNBC

ESV skriver:

Men hvorfor??? Hvis du sagtens kan klare dig selv hvorfor så ikke gøre det?? Er alle de ydelser ikke netop lavet til flk der har svært ved at klare sig? Det har du tilsyneladende ikke

Præcis. nu ved jeg ikke hvordan det fungere, men er der ikke andre der kunne have mere gavn af dem? folk der faktisk ikke kan få det hele til at kører rundt?

Anmeld

4. oktober 2013

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Det ved du jo sådan set ingenting om. Jeg har også andre udgifter end min husleje at betale. 

Anmeld

4. oktober 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

AAl

Det ved du jo sådan set ingenting om. Jeg har også andre udgifter end min husleje at betale. 

Altså når du skriver at du sagtens kan betale huslejen så lever du vel fint, ellers ville du have problemer med at betale huslejen.....

Anmeld

4. oktober 2013

TNBC

Anonym skriver:

nej, men det er også derfor at hun spørg... fordi hun undre sig..

Anmeld

4. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Altså når du skriver at du sagtens kan betale huslejen så lever du vel fint, ellers ville du have problemer med at betale huslejen.....

Nej jeg kan godt betale min husleje. Jeg sidder med en fin husleje, men det betyder ikke, at jeg har skrupler med at søge hvis jeg er berettiget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.