Spørgsmål vedr. boligsikring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.766 visninger
26 svar
19 synes godt om
4. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hejsa

Er der nogen der kender til reglerne omkring boligsikring? Hvad det øvre grænse for indkomst er? Jeg har tidligere søgt boligsikring, men kunne ingenting få, og nu har jeg mulighed for at få renovere lejligheden mod en huslejestigning på 900 kr/måneden, og tænkte om jeg så kunne få lidt?

Jeg bor i en tre værelses lejlighed på 78 kvm sammen med mit barn, og vil komme til at betale 5200 kr plus vand og varme efter renoveringen. Jeg tjener 316.000 kr/årlig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2013

livhemdrup

Anonym skriver:

Hejsa

Er der nogen der kender til reglerne omkring boligsikring? Hvad det øvre grænse for indkomst er? Jeg har tidligere søgt boligsikring, men kunne ingenting få, og nu har jeg mulighed for at få renovere lejligheden mod en huslejestigning på 900 kr/måneden, og tænkte om jeg så kunne få lidt?

Jeg bor i en tre værelses lejlighed på 78 kvm sammen med mit barn, og vil komme til at betale 5200 kr plus vand og varme efter renoveringen. Jeg tjener 316.000 kr/årlig. 

Inde på borger.dk kan du lave en beregning på det. 

Anmeld

4. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hov huslejen bliver 5500 kr

Anmeld

4. oktober 2013

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

Inde på borger.dk kan du lave en beregning på det. 

Jeg har tidligere lavet en beregning, der kom frem til at jeg ville få omkring 700 kr, men jeg fik svar fra Udbetaling DK, at jeg ikke kunne få noget... Derfor spørger jeg her

Anmeld

4. oktober 2013

livhemdrup

Anonym skriver:

Jeg har tidligere lavet en beregning, der kom frem til at jeg ville få omkring 700 kr, men jeg fik svar fra Udbetaling DK, at jeg ikke kunne få noget... Derfor spørger jeg her

Nå :-)

men lige umiddelbart tror jeg os kun folk herinde ka henvise til beregninger derinde :-)

Anmeld

4. oktober 2013

TNBC

Anonym skriver:

Hejsa

jeg tror ikke du får meget hvis du gør, jeg betaler mere end dig og tjener mindre og jeg får lige under 900

Anmeld

4. oktober 2013

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

Nå :-)

men lige umiddelbart tror jeg os kun folk herinde ka henvise til beregninger derinde :-)

Jeg har stødt på nogle stykker, der arbejder ved Udbetaling DK... De er nok bare ikke online i aften

Anmeld

4. oktober 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

jeg tror ikke du får meget hvis du gør, jeg betaler mere end dig og tjener mindre og jeg får lige under 900

Jeg tjener nok for meget. Bare mystisk, at jeg ikke kan finde en maksimum grænse for indkomst nogen steder. Der er vist ikke andet for end at ringe til Udbetaling DK.

Anmeld

4. oktober 2013

TNBC

Anonym skriver:

Jeg tjener nok for meget. Bare mystisk, at jeg ikke kan finde en maksimum grænse for indkomst nogen steder. Der er vist ikke andet for end at ringe til Udbetaling DK.

det er der nok, og med den indtjening er huslejen jo ikke noget der gør at budget flyder over.

Anmeld

4. oktober 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

det er der nok, og med den indtjening er huslejen jo ikke noget der gør at budget flyder over.

Nej slet ikke. Men hvis jeg er berettiget, så vil jeg søge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.